-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
References: <por7u9$eti$1@dont-email.me> <5bb1bd17$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
<X...@1...0.0.1>
<elk0yw6mdj8$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<m...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<r...@m...org>
<X...@1...0.0.1>
<3brnbzvx5t12$.dlg@myjk.org>
<X...@1...0.0.1>
<1...@m...org>
<1...@g...com>
<170m0srssyctt$.1363xz4ivj44c.dlg@40tude.net>
Organization: DOM
Message-ID: <X...@1...0.0.1>
User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
[+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
Date: 08 Oct 2018 04:59:59 GMT
Lines: 77
NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
X-Trace: 1538974799 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 77.65.80.250:51096
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 4861
X-Received-Body-CRC: 4121464298
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641099
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...
>> W dniu niedziela, 7 października 2018 15:11:05 UTC+2 użytkownik
>> Myjk napisał:
>>
>>> Oczekuję informacji zwrotnej od serwisu, który robił diagnozę
>>> awarii. To jest rzecz elementarna gdy dochodzi do awarii. Ale dla
>>> ciebie to ch..
>>>
>>>> A wazne jest tylko to ze auto nie jezdziło, coś zrobiono i
>>>> jezdzi. I ile km przejezdza.
>>>
>>> Ważne jest co doprowadziło do awarii w świetle rozprawiania o
>>> awaryjności elementu, który z łatwością może uwalić sam użytkownik
>>> tylko dlatego bo jest ignorantem i w dupie ma to co napisał
>>> producent na temat użytkowania urządzenia.
>>
>> Straszny ignorant z Ciebie
>> Chyba się Tobie z NASA czy innymi promami kosmicznymi pomyliło.
>> W autach jak jakiś element pada to się wymienia na sprawny
>> I tyle.
>> Termostat mi ostatnio wymieniali i oczekiwałbyś ze mi podadza
>> przyczynę czego padł? Wymienili na sprawny i tyle. I niczego więcej
>> w sumie nie oczekiwałem
>
> To teraz będzie opowieść o "czas to pieniądz" i wymienianiu bez
> sprawdzenia przyczyny.
>
> Silnik Volvo-Ford 2.0 diesel, błąd filtra cząstek stałych.
> Kompletna diagnostyka silnika zajmie 2 dni i będzie kosztować.
> Decyzja klienta jakby cytat z tego co napisałeś, więc tylko wykręcić
> filtr, czyszczenie, montaż i jazda.
> Tydzień później zatarł się silnik.
>
Auto nie paliło za duzo? Nie kopciło podejrzanie?
> Decyzja klienta znowu cytat z Ciebie - kupić blok z anglika,
> wymienić, szybko i bez zbędnych kosztów.
> Tydzień później zatarł się silnik.
>
Niewatpliwie zawsze trzeba wyposrodkowac nakłady, czas i efekt.
Tu widocznie ta analiza przebiegła nieoptymalnie :)
> No i dopiero po dwóch zatartych silnikach klient zgodził się na to
> żeby zrobić jakąkolwiek diagnostykę.
> I oczywiście się okazało że jeden z wtryskiwaczy (przekładanych z
> silnika do silnika) leje i spłukuje film olejowy w suwie ssania,
> więc sprężanie i praca leci na sucho.
>
> Więc o ile jak padnie termostat po 8 latach życia, to wiadomo że się
> skończył i faktycznie nie ma co tu filozofować.
>
> Ale akurat problemy z DPF to zazwyczaj objaw, a nie przyczyna.
> I zaniedbanie diagnostyki tutaj, jest m.in. przyczyną kiepskiej
> opinii o procedurach czyszczenia filtrów (że rozwiązują problem na
> krótko) - bo problemem nie jest DPF, a zajechany układ wtryskowy.
>
> Bagatelizując takie rzeczy łatwo wydać kilka razy pieniądze.
>
Dobrze trafić na fachure który ma jako takie doswiadczenie.
Akurat lanie wtrysków to norma - łatwo do sprawdzenia i diagnostyki.
I lejace wtryski to niewatpliwie jedna z przyczyn.
W dwóch innych autach wymieniałem wtryski dokładnie z tego powodu, ale
przy przebiegu ponad 300kkm.
Ale:
przypomne fakty dotyczącące dwóch opisywanych fordów customow: w jednym
dpf wymieniono na jakis poszrotowy, w drugim wycieto.
W tej chwili oba auta maja ok 500kkm przebiegu a awaria była przebiegu
ponizej 100kkm. I od tego czasu zero problemów.
--
Pozdrawia... Budzik
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.18 08:57 p...@g...com
- 08.10.18 09:21 Myjk
- 08.10.18 10:10 p...@g...com
- 08.10.18 12:59 Budzik
- 08.10.18 14:42 Mirek Ptak
- 08.10.18 15:47 Myjk
- 08.10.18 18:59 Budzik
- 08.10.18 19:03 Tom N
- 09.10.18 09:05 Myjk
- 09.10.18 09:07 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
- Czy chodzenie jest ekologiczne?
- skurwiałe miasto
- e-paper
- Ściemniacze na parkingach
- kilka pytań o klimę
- genialny pomysł
Najnowsze wątki
- 2025-03-02 Tusk idzie na rekord deportacji po 1989 [Będzie popyt na prawników]
- 2025-03-01 Obywatel telefonuje 112 lub 986
- 2025-03-01 detektyw (?) Rutkowski działał jako prasa
- 2025-03-01 "Policjant został ujęty obywatelsko..."
- 2025-03-01 zatrzymanie zbyszka maja
- 2025-03-01 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2025-03-01 Chrzanów => NodeJS Developer <=
- 2025-03-01 Warszawa => Gen AI Engineer <=
- 2025-03-01 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-01 Kraków => Technical Team Leader (Clojure, Java) <=
- 2025-03-01 Zrobił TV OLED z TV LCD
- 2025-03-01 Gdynia => Sales Executive / KAM <=
- 2025-03-01 Błonie => Sales Specialist <=
- 2025-03-01 Ryga => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i Kad
- 2025-03-01 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=