eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy? › Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.
    com!news.xlned.com!peer03.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highwinds-me
    dia.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.ne
    ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    References: <por7u9$eti$1@dont-email.me> <5bb1bd17$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <elk0yw6mdj8$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <m...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <r...@m...org>
    <X...@1...0.0.1>
    <3brnbzvx5t12$.dlg@myjk.org>
    <X...@1...0.0.1>
    <1...@m...org>
    <1...@g...com>
    <170m0srssyctt$.1363xz4ivj44c.dlg@40tude.net>
    Organization: DOM
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Date: 08 Oct 2018 04:59:59 GMT
    Lines: 77
    NNTP-Posting-Host: 77.65.80.250
    X-Trace: 1538974799 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 503 77.65.80.250:51096
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4861
    X-Received-Body-CRC: 4121464298
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2641099
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik Tomasz Pyra h...@s...spam.spam ...

    >> W dniu niedziela, 7 października 2018 15:11:05 UTC+2 użytkownik
    >> Myjk napisał:
    >>
    >>> Oczekuję informacji zwrotnej od serwisu, który robił diagnozę
    >>> awarii. To jest rzecz elementarna gdy dochodzi do awarii. Ale dla
    >>> ciebie to ch..
    >>>
    >>>> A wazne jest tylko to ze auto nie jezdziło, coś zrobiono i
    >>>> jezdzi. I ile km przejezdza.
    >>>
    >>> Ważne jest co doprowadziło do awarii w świetle rozprawiania o
    >>> awaryjności elementu, który z łatwością może uwalić sam użytkownik
    >>> tylko dlatego bo jest ignorantem i w dupie ma to co napisał
    >>> producent na temat użytkowania urządzenia.
    >>
    >> Straszny ignorant z Ciebie
    >> Chyba się Tobie z NASA czy innymi promami kosmicznymi pomyliło.
    >> W autach jak jakiś element pada to się wymienia na sprawny
    >> I tyle.
    >> Termostat mi ostatnio wymieniali i oczekiwałbyś ze mi podadza
    >> przyczynę czego padł? Wymienili na sprawny i tyle. I niczego więcej
    >> w sumie nie oczekiwałem
    >
    > To teraz będzie opowieść o "czas to pieniądz" i wymienianiu bez
    > sprawdzenia przyczyny.
    >
    > Silnik Volvo-Ford 2.0 diesel, błąd filtra cząstek stałych.
    > Kompletna diagnostyka silnika zajmie 2 dni i będzie kosztować.
    > Decyzja klienta jakby cytat z tego co napisałeś, więc tylko wykręcić
    > filtr, czyszczenie, montaż i jazda.
    > Tydzień później zatarł się silnik.
    >
    Auto nie paliło za duzo? Nie kopciło podejrzanie?

    > Decyzja klienta znowu cytat z Ciebie - kupić blok z anglika,
    > wymienić, szybko i bez zbędnych kosztów.
    > Tydzień później zatarł się silnik.
    >
    Niewatpliwie zawsze trzeba wyposrodkowac nakłady, czas i efekt.
    Tu widocznie ta analiza przebiegła nieoptymalnie :)

    > No i dopiero po dwóch zatartych silnikach klient zgodził się na to
    > żeby zrobić jakąkolwiek diagnostykę.
    > I oczywiście się okazało że jeden z wtryskiwaczy (przekładanych z
    > silnika do silnika) leje i spłukuje film olejowy w suwie ssania,
    > więc sprężanie i praca leci na sucho.
    >
    > Więc o ile jak padnie termostat po 8 latach życia, to wiadomo że się
    > skończył i faktycznie nie ma co tu filozofować.
    >
    > Ale akurat problemy z DPF to zazwyczaj objaw, a nie przyczyna.
    > I zaniedbanie diagnostyki tutaj, jest m.in. przyczyną kiepskiej
    > opinii o procedurach czyszczenia filtrów (że rozwiązują problem na
    > krótko) - bo problemem nie jest DPF, a zajechany układ wtryskowy.
    >
    > Bagatelizując takie rzeczy łatwo wydać kilka razy pieniądze.
    >
    Dobrze trafić na fachure który ma jako takie doswiadczenie.
    Akurat lanie wtrysków to norma - łatwo do sprawdzenia i diagnostyki.

    I lejace wtryski to niewatpliwie jedna z przyczyn.
    W dwóch innych autach wymieniałem wtryski dokładnie z tego powodu, ale
    przy przebiegu ponad 300kkm.

    Ale:
    przypomne fakty dotyczącące dwóch opisywanych fordów customow: w jednym
    dpf wymieniono na jakis poszrotowy, w drugim wycieto.
    W tej chwili oba auta maja ok 500kkm przebiegu a awaria była przebiegu
    ponizej 100kkm. I od tego czasu zero problemów.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Może wariaci to tacy ludzie, którzy wszystko widzą tak, jak jest, tylko
    udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć." William Wharton

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: