eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy? › Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
  • Data: 2018-10-07 22:38:08
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Sun, 7 Oct 2018 09:34:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > W dniu niedziela, 7 października 2018 15:11:05 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    >
    >> Oczekuję informacji zwrotnej od serwisu, który robił diagnozę awarii. To
    >> jest rzecz elementarna gdy dochodzi do awarii. Ale dla ciebie to ch..
    >>
    >>> A wazne jest tylko to ze auto nie jezdziło, coś zrobiono i jezdzi.
    >>> I ile km przejezdza.
    >>
    >> Ważne jest co doprowadziło do awarii w świetle rozprawiania o awaryjności
    >> elementu, który z łatwością może uwalić sam użytkownik tylko dlatego bo
    >> jest ignorantem i w dupie ma to co napisał producent na temat użytkowania
    >> urządzenia.
    >
    > Straszny ignorant z Ciebie
    > Chyba się Tobie z NASA czy innymi promami kosmicznymi pomyliło.
    > W autach jak jakiś element pada to się wymienia na sprawny
    > I tyle.
    > Termostat mi ostatnio wymieniali i oczekiwałbyś ze mi podadza przyczynę czego padł?
    Wymienili na sprawny i tyle.
    > I niczego więcej w sumie nie oczekiwałem

    To teraz będzie opowieść o "czas to pieniądz" i wymienianiu bez sprawdzenia
    przyczyny.

    Silnik Volvo-Ford 2.0 diesel, błąd filtra cząstek stałych.
    Kompletna diagnostyka silnika zajmie 2 dni i będzie kosztować.
    Decyzja klienta jakby cytat z tego co napisałeś, więc tylko wykręcić filtr,
    czyszczenie, montaż i jazda.
    Tydzień później zatarł się silnik.

    Decyzja klienta znowu cytat z Ciebie - kupić blok z anglika, wymienić,
    szybko i bez zbędnych kosztów.
    Tydzień później zatarł się silnik.

    No i dopiero po dwóch zatartych silnikach klient zgodził się na to żeby
    zrobić jakąkolwiek diagnostykę.
    I oczywiście się okazało że jeden z wtryskiwaczy (przekładanych z silnika
    do silnika) leje i spłukuje film olejowy w suwie ssania, więc sprężanie i
    praca leci na sucho.


    Więc o ile jak padnie termostat po 8 latach życia, to wiadomo że się
    skończył i faktycznie nie ma co tu filozofować.

    Ale akurat problemy z DPF to zazwyczaj objaw, a nie przyczyna.
    I zaniedbanie diagnostyki tutaj, jest m.in. przyczyną kiepskiej opinii o
    procedurach czyszczenia filtrów (że rozwiązują problem na krótko) - bo
    problemem nie jest DPF, a zajechany układ wtryskowy.

    Bagatelizując takie rzeczy łatwo wydać kilka razy pieniądze.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: