-
Data: 2018-10-07 22:38:08
Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]Dnia Sun, 7 Oct 2018 09:34:49 -0700 (PDT), Kris napisał(a):
> W dniu niedziela, 7 października 2018 15:11:05 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
>
>> Oczekuję informacji zwrotnej od serwisu, który robił diagnozę awarii. To
>> jest rzecz elementarna gdy dochodzi do awarii. Ale dla ciebie to ch..
>>
>>> A wazne jest tylko to ze auto nie jezdziło, coś zrobiono i jezdzi.
>>> I ile km przejezdza.
>>
>> Ważne jest co doprowadziło do awarii w świetle rozprawiania o awaryjności
>> elementu, który z łatwością może uwalić sam użytkownik tylko dlatego bo
>> jest ignorantem i w dupie ma to co napisał producent na temat użytkowania
>> urządzenia.
>
> Straszny ignorant z Ciebie
> Chyba się Tobie z NASA czy innymi promami kosmicznymi pomyliło.
> W autach jak jakiś element pada to się wymienia na sprawny
> I tyle.
> Termostat mi ostatnio wymieniali i oczekiwałbyś ze mi podadza przyczynę czego padł?
Wymienili na sprawny i tyle.
> I niczego więcej w sumie nie oczekiwałem
To teraz będzie opowieść o "czas to pieniądz" i wymienianiu bez sprawdzenia
przyczyny.
Silnik Volvo-Ford 2.0 diesel, błąd filtra cząstek stałych.
Kompletna diagnostyka silnika zajmie 2 dni i będzie kosztować.
Decyzja klienta jakby cytat z tego co napisałeś, więc tylko wykręcić filtr,
czyszczenie, montaż i jazda.
Tydzień później zatarł się silnik.
Decyzja klienta znowu cytat z Ciebie - kupić blok z anglika, wymienić,
szybko i bez zbędnych kosztów.
Tydzień później zatarł się silnik.
No i dopiero po dwóch zatartych silnikach klient zgodził się na to żeby
zrobić jakąkolwiek diagnostykę.
I oczywiście się okazało że jeden z wtryskiwaczy (przekładanych z silnika
do silnika) leje i spłukuje film olejowy w suwie ssania, więc sprężanie i
praca leci na sucho.
Więc o ile jak padnie termostat po 8 latach życia, to wiadomo że się
skończył i faktycznie nie ma co tu filozofować.
Ale akurat problemy z DPF to zazwyczaj objaw, a nie przyczyna.
I zaniedbanie diagnostyki tutaj, jest m.in. przyczyną kiepskiej opinii o
procedurach czyszczenia filtrów (że rozwiązują problem na krótko) - bo
problemem nie jest DPF, a zajechany układ wtryskowy.
Bagatelizując takie rzeczy łatwo wydać kilka razy pieniądze.
Następne wpisy z tego wątku
- 08.10.18 06:59 Budzik
- 08.10.18 08:57 p...@g...com
- 08.10.18 09:21 Myjk
- 08.10.18 10:10 p...@g...com
- 08.10.18 12:59 Budzik
- 08.10.18 14:42 Mirek Ptak
- 08.10.18 15:47 Myjk
- 08.10.18 18:59 Budzik
- 08.10.18 19:03 Tom N
- 09.10.18 09:05 Myjk
- 09.10.18 09:07 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-12-03 Tymoteusz Sz.
- 2024-12-03 Re: Prezydent ułaskawia: Prezydent USA Biden (D) ułaskawia syna własnego
- 2024-12-03 Re: Tani dodatkowy sim do smartwacha
- 2024-12-03 Wróblewo => Analityk finansowy <=
- 2024-12-03 Praktyczny test GPS...
- 2024-12-02 Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- 2024-12-02 Akumulator do Hyundai
- 2024-12-02 Olsztyn => Sales Specialist <=
- 2024-12-02 Poznań => Technical Artist <=
- 2024-12-02 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-02 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-12-02 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-02 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-02 Poznań => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-02 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=