  • Data: 2018-10-07 15:11:05
    Temat: Re: wypadek Polaków na Słowacji - jakie tam są przepisy?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    07 Oct 2018 12:59:59 GMT, Budzik

    > Glupkowate to jest twoje twierdzenie: ja wiem lepiej, ze uzytkownik coś
    > zmienił w swoim zachowaniu. Moze jszcze wiesz co?

    Takie są logiczne wnioski na podstawie strzępów informacji jakie serwujesz.

    > Ty oczekujesz konkretnych danych ze zepsuł się kabelek, czujnik etc.

    Oczekuję informacji zwrotnej od serwisu, który robił diagnozę awarii. To
    jest rzecz elementarna gdy dochodzi do awarii. Ale dla ciebie to ch..

    > A wazne jest tylko to ze auto nie jezdziło, coś zrobiono i jezdzi.
    > I ile km przejezdza.

    Ważne jest co doprowadziło do awarii w świetle rozprawiania o awaryjności
    elementu, który z łatwością może uwalić sam użytkownik tylko dlatego bo
    jest ignorantem i w dupie ma to co napisał producent na temat użytkowania
    urządzenia. Ale że ty masz to w dupie, przez to masz gówniane wnioski, to
    już wiadomo od dawna. EOT

    --
    Pozdor
    Myjk