  • 141. Data: 2009-05-21 22:06:45
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotograf
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 15 Maj, 14:03, "Agent" <w...@o...ue> wrote:

    > Wybacz ale ja nie uznaję porady udzielanej przez sprzedawcę jako fachową.
    > Jakbyś napisał że mogłeś np zrobić parę zdjęć testowych i wybrać z kilku
    > oiektywó to bym jeszcze zrozumiał.

    Jak ci sprzedawca mówi że chińska podróbka Manfrotto to syf
    rozpadający się przy -5
    to uważasz go za głąba i kupujesz bo po co przepłacać ?
    Gratuluję.
    Pozdro Marcin

  • 142. Data: 2009-05-21 22:08:45
    Temat: Re: wynagrodzenie dla fotografów - śmieszne czy tragiczne?
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 15 Maj, 14:41, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > I z takim bagazem fotografujesz stringi na allegro?

    Za ostatnie foty stringów ( 6 szt) wziąłem 1800 netto.
    Nie wiem czy są sprzedawane na Allegro.
    Pozdro Marcin

  • 143. Data: 2009-05-21 22:11:50
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 15 Maj, 14:43, "kamil" <k...@s...com> wrote:

    > Raka przysadki mozgowej tez zoperujesz, czy tu juz biegiem do lekarza i jego
    > wiedzy?

    Poszukam innego lekarza. Choćby tego z którym wyjmowaliśmy rannych po
    kraksie dwóch busów..
    Brakło nam bandaży więc opatrunki robiliśmy z Trybuny Ludu... O dziwo
    trzymały..
    Pozdro Marcin

  • 144. Data: 2009-05-21 22:18:55
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 16 Maj, 18:28, Qbab <b...@p...onet.pl> wrote:

    > "Psucie rynku" to pojęcie za którym kryje się frustracja tych którzy
    > myślą, że są wielcy i nalezy im się za ich pracę gigantyczne
    > wynagrodzenie, a mimo to klienci nie widzą różnicy pomiędzy ich pracami
    > a pracami konkurencji która niby "psuje" rynek.

    Psucie rynku fachowo nazywa się dumping albo szara strefa.
    zazwyczaj i jedno i drugie.
    Wbrew pozorom zrobienie chały kosztuje podobnie co dobrej roboty.
    Pozdro Marcin

  • 145. Data: 2009-05-22 05:56:07
    Od: Qbab <b...@p...onet.pl>

    d...@v...pl pisze:

    > Psucie rynku fachowo nazywa się dumping albo szara strefa.
    > zazwyczaj i jedno i drugie.

    demagogiczne i nieprawdziwe. Zakładasz brak umowy (szara strefa) a nie o
    tym dyskutowano, dodatkowo nie wiesz co to dumping - to sprzedaż towaru
    lub usługi poniżej kosztów produkcji a tu też nie o takiej sytuacji
    dyskusja była.

    > Wbrew pozorom zrobienie chały kosztuje podobnie co dobrej roboty.

    Zapewniam Cię że nie.

    pozdr.
    Qbab

  • 146. Data: 2009-05-22 09:25:10
    Od: mt <t...@i...pl>

    d...@v...pl pisze:

    > W jakim kraju ??

    W Polsce, pomijam oczywiście wojskowych, bo to inna para kaloszy.

    --
    marcin

  • 147. Data: 2009-05-22 20:41:19
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 22 Maj, 07:56, Qbab <b...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > tym dyskutowano, dodatkowo nie wiesz co to dumping - to sprzedaż towaru
    > lub usługi poniżej kosztów produkcji a tu też nie o takiej sytuacji
    Wiem co to dumping. uważasz że nie psuje rynku ?
    Wiem że czołowy post był o czymś innym , ale .. walka cenowo/kosztowa
    to jedno , kalkulacja cen to drugie...
    tyle że to się mieści w granicach normy.

    > Zapewniam Cię że nie.
    Słowo -klucz - koszty stałe.
    Pozdro Marcin

  • 148. Data: 2009-05-22 20:42:14
    Od: "d...@v...pl" <d...@v...pl>

    On 22 Maj, 11:25, mt <t...@i...pl> wrote:

    > W Polsce, pomijam oczywiście wojskowych, bo to inna para kaloszy.
    I 100% pilotów (mam na myśli pilotów zawodowych) to byli wojskowi.
    Pozdro też Marcin

  • 149. Data: 2009-06-22 08:02:46
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Jak ci sprzedawca mówi że chińska podróbka Manfrotto to syf
    > rozpadający się przy -5
    > to uważasz go za głąba i kupujesz bo po co przepłacać ?

    Sprzedawca czego - chinczykow, czy MeineFrotto?

  • 150. Data: 2009-06-22 17:11:35
    Od: Piotr <p...@g...com>

    > Olac takich trzymac poziom iznalezc swoja nisze oraz byc w tym dobrym.
    > Inni niech sobie pracuja jak lubia za pol darmo.
    >
    > Roger

    Roger, święte słowa - zgadzam się w 100%. Jak mawia mój ojciec "nie ma
    wysokiej jakości za niską cenę".
    To tak jak z produktami z Chin, niby to samo, a 10x tańsze. Wszystko
    ok, dla zabawy. Ale zapytaj kogoś czy pracuje zawodowo wiertarką z
    Carrefour za 25 zł.

    Pozdrawiam

    Piotr