    From: luxcamera <r...@g...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: wynagrodzenie dla fotografów - ?mieszne czy tragiczne?
    Date: Sat, 16 May 2009 01:21:44 +0200

    j...@a...at wrote:

    > nie martw sie
    > jak straci zlecenia to taka sama sesje zrobi za 200 zl i bedzie
    > szczesliwy.

    Powiem tylko tyle - robisz zdjęcia, bierzesz za nie odpowiedzialność -
    klient ma być zadowolony, a Ty masz zrobić maksymalnie dobrze - to nie
    jest cyku pyku i po ptaszkach, a kasa sama nie leci do rączki - jest
    ryzyko, że klient ci się zbiesi, będzie marudził, nie trafisz w jego
    gust - za 200 zł to mogę zrobić 10 zdjęć legitymacyjnych, bo nawet w
    marketach za paszportowe biorą więcej.

    Ra-V
    www.luxcamera.com
    www.mylightsensitivity.blogspot.com
    Nie po to Bóg dał nam inteligencję, żebyśmy mieli ułatwiać sobie życie.