  • Data: 2010-12-29 09:56:46
    Temat: Re: wymieniłem procesor...
    Od: "MAG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    a jaka różnica jest w porownaniu z wymianą procka w standardowym blaszaku.
    Czy po rozkręceniu obudowy lapa zdejmujesz wiatrak, procek a nastepnie
    wstawiasz nowy procek, smarujesz go pastą i dajesz wiatrak czy jest coś
    specjalnego?

    Użytkownik "darek638" napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "MAG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    >A jaki laptop i procek. Pytam bo dla mnie to w dalszym ciągu jest swojego
    >rodzaju ewenement jesli chodzi o wymiany prockow w lapach.

    Wymieniłem T5270 na T7700. Różnica jest odczówalna:)

    Darek

    PS.
    Cieciom od NTG (AL) dziękuję.