  • Data: 2010-12-30 21:14:18
    Temat: Re: wymieniłem procesor...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemysław Adam Śmiejek" napisał:

    > a) w jakich nie występuje?

    W Windows 1.0. W Windows 3.x AFAIR też nie.

    > b) no i co z tego? Nie w tą stronę jest dedukcja.

    I słusznie, bo to grupa sprzętowa jest.

    > Czemu bardziej?

    Słowa kluczowe: *od początku*. DOS był bardziej od początku ;-)
    A przy okazji - MS-DOSiego Roku!

    > A to kluczowe, że akurat Vista HP?

    Tak, bo wg tego durnia ten, kto się tego nie domyślił, jest
    "niepełnosprytnym"

    > Podejrzewałem, że któryś z nowszych windowsów

    Zatem witamy w Klubie Niepełnosprytnych. Chcesz być prezesem? Masz mój głos.

    > Czy niewłaściwe rozpoznawanie procesora przez system nie może przypadkiem
    > powodować złego wykorzystania jego możliwości lub zarządzania taktowaniem?

    O czym Ty piszesz? Przeczytałeś w ogóle wistującego posta? A może ja za dużo
    wymagam od pana prezesa? Zatem pan prezes pozwoli, że mu zrekapituluję:

    1. "W panelu sterowanie-->system widzę nowego procka"
    Czyli system rozpoznał go właściwie. Pan prezes niepotrzebnie łamał sobie
    głowę nad nieistniejącym problemem.

    2. "ale w menadżerze urządzeń jest ciągle widoczny stary"
    Tu, panie prezesie, jest pies pogrzebion. U mnie np. jako sterownik
    procesora Pentium III figuruje plik p3.sys. Jaki plik powinien figurować
    jako sterownik procesora, którego nazwy wątkotwórca nawet nie raczył podać?
    Chyba, że pan prezes w swojej szafie ma, oprócz rzecz jasna magnetofonu,
    również szklaną kulę?

    3. "Jak to zmienić?"
    Może pan prezes raczy pochylić się nad clou problemu? Ale już na właściwej
    grupie. Gdyż moim skromnym zdaniem problem sterowników pod Windows jest
    problemem typowo windzianym.
    Chyba, że pan prezes zarządzi inaczej. Łubudubu...etc.

    To mówiłem ja, JoteR.