  • Data: 2011-01-04 23:46:07
    Temat: Re: wymieniłem procesor...
    Od: "JoteR" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <h...@p...onett.pl> napisał:

    > Ty naprawde nie rozumiesz co ja do ciebie pisze ;)

    "widze nowego procka" wcale nie oznacza "system rozpoznal go wlasciwie".

    Sugerujesz, że wątkotwórca nie ma pojęcia, co właściwie włożył i czy to, co
    mu system raportuje odpowiada stanowi faktycznemu? Może to być... ;->
    A co nazw w MU, to mój pendrajw działał tak samo, gdy przedstawiał się tam
    jako "USB Flash Memory Device", jak i działa teraz, gdy zgłasza się jako
    "Pamięciowtykacz kieszenionośny". Czy faktycznie stanowi to problem dla
    systemu, to można stwierdzić na odpowiedniej dla owego systemu grupie,
    porównując np. parametry w podanym przeze mnie kluczu czy też pliki
    sterownika, a nie wróżąc z fusów na pl.comp.pecet.

    > Tu juz sobie pozwoliles pojechac nieco za daleko i za bardzo ruszyles
    > wyobraznia :)

    Taka jest licentia poetica trollingu, a wszak wątek już dawno przestał być
    merytoryczny ;->
    Zresztą od początku nie był, wątkotwórca nie dał mu żadnych szans...

    JoteR