  • 1. Data: 2015-12-08 20:51:22
    Temat: wymiana żarówek
    Od: g...@g...com

    Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
    Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami, i grozi rozwodem jeśli tak nie
    będę robił ;)

    Ktoś z Was też może zmienia parami? Dlaczego?

    --
    bajcik

  • 2. Data: 2015-12-08 20:55:33
    Temat: Re: wymiana żarówek
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2015-12-08 o 20:51, g...@g...com pisze:
    > Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
    > Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami, i grozi rozwodem jeśli tak nie
    będę robił ;)

    > Ktoś z Was też może zmienia parami? Dlaczego?

    doświadczenie uczy, że jak właśnie spaliła się jedna, to wkrótce poleci
    i druga. Wiec zamiast dwa razy zabierać się za robotę to warto to zrobić
    za jednym razem i mieć na jakiś czas święty spokój.

    --
    Pozdr.
    Michał

  • 3. Data: 2015-12-08 21:34:24
    Od: "Jarek" <j...@j...pl>

    > doświadczenie uczy, że jak właśnie spaliła się jedna, to wkrótce poleci i
    > druga. Wiec zamiast dwa razy zabierać się za robotę to warto to zrobić za
    > jednym razem i mieć na jakiś czas święty spokój.

    Wymień od razu wszystkie jakie masz w samochodzie, będziesz miał na jakiś
    czas święty spokój ;)

  • 4. Data: 2015-12-08 21:35:02
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Wymień od razu wszystkie jakie masz w samochodzie, będziesz miał na
    > jakiś czas święty spokój ;)

    ROTFL :)

  • 5. Data: 2015-12-08 21:51:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello garus,

    Tuesday, December 8, 2015, 8:51:22 PM, you wrote:

    > Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
    > Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami, i grozi
    > rozwodem jeśli tak nie będę robił ;)
    > Ktoś z Was też może zmienia parami?

    Ja.

    > Dlaczego?

    Nie lubię dwa razy babrać się w to samo. Żarówki zazwyczaj mają dość
    dokładnie zbliżoną do siebie trwałość.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 6. Data: 2015-12-08 22:02:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie zmieniaj, moze to jedyna okazja zebys znowu byl wolnym czlowiekiem.

  • 7. Data: 2015-12-08 22:04:28
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 08.12.2015 o 21:34, Jarek pisze:

    > Wymień od razu wszystkie jakie masz w samochodzie, będziesz miał na
    > jakiś czas święty spokój ;)

    Głupkowata rada Jarku. I raczej nieśmieszna.

    --
    Kaczin

  • 8. Data: 2015-12-08 22:05:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kaczin wrote:

    > Głupkowata rada Jarku. I raczej nieśmieszna.

    obejrzyj się. To małe włochate co cię gryzie w dupę to ironia

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 9. Data: 2015-12-08 23:43:28
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 08.12.2015 o 22:05, masti pisze:

    > obejrzyj się. To małe włochate co cię gryzie w dupę to ironia

    Może zajrzyj do słownika. Bo używasz słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    --
    Kaczin

  • 10. Data: 2015-12-08 23:48:54
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    > obejrzyj się. To małe włochate co cię gryzie w dupę to ironia

    P.S. Od czego pochodzi twój nick?
    Bo mam pewną teorię...

    --
    Kaczin