  • 32. Data: 2015-12-09 18:00:50
    Temat: Re: wymiana żarówek
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Nie zmieniaj, moze to jedyna okazja zebys znowu byl wolnym czlowiekiem.

    :)

  • 31. Data: 2015-12-09 18:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Michał Baszyński m...@g...ze.ta.pl ...

    > doświadczenie uczy, że jak właśnie spaliła się jedna, to wkrótce
    > poleci i druga. Wiec zamiast dwa razy zabierać się za robotę to warto
    > to zrobić za jednym razem i mieć na jakiś czas święty spokój.

    No patrz a umnie przesuneły się fazami i obecnie przepalając się mniej
    wiecej w połowie zycia drugiej.
    A biorąc pod uwagę fakt, ze wymiana jednej jest niezalezna od drugiej to
    nie rozumiem tej rady.

    Chociaz patrzac jeszcze z innej strony - zona grozi rozwodem... Pytanie czy
    zalezy watkotwórcy aby ciągnąc ten zwiazek? Moze to jest to co przeleje
    czare goryczy :)

  • 33. Data: 2015-12-09 18:18:19
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > U mnie H7 paliły się na zmianę. Co 3-4 mies. Niezależnie od marki.
    > Teraz mam H4 i jestem szczęśliwy ;-)

    Zbyt wysokie napięcie w instalacji albo mało miejsca w reflektorze i się
    przegrzewały. Ewentualnie chujowe żarówki kupowałeś - tak bywa.

  • 34. Data: 2015-12-09 19:41:37
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-12-09 o 17:19, z pisze:

    > Wy też? :-) Cholera jasna. Musimy tam jechać?
    > Może jakoś da się tego uniknąć?
    > A co na to Petru? Czy już coś powiedział? :-)

    E, tam, przesadnie narzekacie ;)
    Da się wytrzymać, szczególnie po tradycyjnie lewej stronie plaży ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 35. Data: 2015-12-09 21:13:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 9 Dec 2015 17:19:02 +0100, z

    > Wy też? :-) Cholera jasna. Musimy tam jechać?
    > Może jakoś da się tego uniknąć?

    Chciałem do Afryki, ale tam ponoć ciężko autem dotrzeć.

    > A co na to Petru? Czy już coś powiedział? :-)

    Nie znam typa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 36. Data: 2015-12-09 21:53:51
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 18:00, Budzik pisze:

    > A biorąc pod uwagę fakt, ze wymiana jednej jest niezalezna od drugiej to
    > nie rozumiem tej rady.

    Dokładnie.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 37. Data: 2015-12-09 22:23:06
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-12-09 o 18:18, Czesław Wiśniak pisze:
    > Zbyt wysokie napięcie w instalacji albo mało miejsca w reflektorze i się
    > przegrzewały. Ewentualnie chujowe żarówki kupowałeś - tak bywa.

    Kupowałem różne. Inni użytkownicy też narzekają na H7.
    Generalnie statystycznie H4 żyją dłużej.

  • 38. Data: 2015-12-09 22:32:32
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    > Kupowałem różne. Inni użytkownicy też narzekają na H7.
    > Generalnie statystycznie H4 żyją dłużej.

    H4 to ostatnio miałem w Polonezie chyba w `94 to nie pamiętam. Od 2 lat
    w miejskim gracie nie wymieniłem żarówek H7 Philipsa pod marka
    Carrefour Made in Poland- być może jakieś long life. Napięcie od 13,9
    pod obciążeniem do 14,2
    W drugim mam HiDy tez nie wymieniane, ale to w miarę nowe auto.

  • 39. Data: 2015-12-10 13:41:38
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2015-12-09 o 13:48, Michal pisze:
    > Zawsze parami. Raz się brudzisz. Trwałość zwykle jest zbliżona. To zalezy też ile
    masz wolnego czasu (jaka praca/ile dzieci), jak masz malo wolnego to lepiej parami,
    potem jak sie druga spali to zawsze w najmniej dogodnym momencie. I kombinacja po
    nocy.
    > Jak sie spali któraś z tyłu - wymieniam wszystkie. No może cofania i p/mgielne
    można olać.

    Przez 15 lat wymieniłem może ze 2, góra 3 żarówki z tyłu*. Wymiana
    wszystkich to przesada, chyba że dostanie się do nich jest bardzo
    utrudnione.

    W każdym razie już niedługo, gdy wszystkie tylne światła będą LEDowe w
    zintegrowanym reflektorze, trzeba będzie wymienić cały reflektor, gdy
    jedna z diodek się przepali. Za jedyne 3-7 tyś zł :(
    Za to pewnie będą się przepalać trochę rzadziej niż żarówki.

    *nie licząc oświetlenia tablicy rejestracyjnej

    Pozdrawiam

  • 40. Data: 2015-12-10 15:06:59
    Od: "Axel" <n...@s...mu>

    pl...

    > Kupowałem różne. Inni użytkownicy też narzekają na H7.
    > Generalnie statystycznie H4 żyją dłużej.

    Mam H7 w dwóch samochodach, w jednym z nich światła zapalają się
    automatycznie po przekręceniu kluczyka. Zmieniam żarówki nie częściej niż
    raz na rok.

    --
    Axel