  • 11. Data: 2015-12-08 23:53:46
    Temat: Re: wymiana żarówek
    Od: Kaczin <j...@p...interia.pl>

    W dniu 08.12.2015 o 23:48, Kaczin pisze:

    > P.S. Od czego pochodzi twój nick?
    > Bo mam pewną teorię...

    Ale to chyba nie to, bo ponoć od tego się ślepnie.
    A jakbyś był ślepy jak kret, to jak byś pisał na grupę?
    No chociaż, w Androidzie można dyktować.... ;->

    --
    Kaczin

  • 12. Data: 2015-12-09 00:15:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** g...@g...com pisze tak:

    > Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
    > Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami

    ale nie powinno się.

    > i grozi rozwodem jeśli tak nie będę robił ;)

    Podobno nie takie głupoty robią mężczyżni dla kobiet żeby był spokój.

    Budują zamki z szemrzącym ruczajem, kupują samochody pod kolor, kupują
    Peugeoty, jeżdzą do Chorwacji na wakacje, wyprowadzają o 6oo rano psa,
    kupują tanie żarcie, po kryjomu kupują fajki na rynku i trzymają w
    samochodzie.

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 13. Data: 2015-12-09 00:49:07
    Od: PlaMa <m...@w...pel>

    W dniu 2015-12-08 o 20:51, g...@g...com pisze:
    > Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
    > Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami, i grozi rozwodem jeśli tak nie
    będę robił ;)
    > Ktoś z Was też może zmienia parami? Dlaczego?

    łolaboga, jakbym zmieniał parami w mojej byłej cytrynie to bym chyba na
    bruku skończył. W 3 lata używania 4 spaliła mi się lewa mijania, prawa
    działała (chyba) od fabryki.

  • 14. Data: 2015-12-09 06:11:48
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    będę robił ;)

    > Ktoś z Was też może zmienia parami? Dlaczego?

    Widzę, że Kolega z niedużym stażem małżeńskim ;-)
    1. iść posłusznie do garażu
    2. zająć się czymś przyjemnym (żarówki nie ruszać)
    3. wrócić i zameldować wymianę drugiej żarówki
    4. cieszyć się świętym spokojem
    5. ignorować fakt podania się

    Jak się druga faktycznie później przepali, to będzie argument przeciwko
    żonie, że "widzisz - dopiero co założona nowa i już się spaliła"
    Jacek

  • 15. Data: 2015-12-09 07:13:13
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .12.2015 o 00:15 PiteR <e...@f...pl> pisze:

    (...) jeżdzą do Chorwacji na wakacje, (...)

    co jest nie tak z Chorwacją? - zastanawiam się nad tym kierunkiem...

    TG

  • 16. Data: 2015-12-09 08:50:09
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 09 Dec 2015 07:13:13 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > co jest nie tak z Chorwacją? - zastanawiam się nad tym kierunkiem...

    No właśnie, nie dalej jak tydzień temu rozmawialiśmy
    ze znajomymi o tym kierunku w wakacje...

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2015-12-09 09:22:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Kaczin wrote:

    > Może zajrzyj do słownika. Bo używasz słów, których znaczenia nie rozumiesz.

    O'RLY?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 18. Data: 2015-12-09 09:32:30
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 8 grudnia 2015 20:51:25 UTC+1 użytkownik g...@g...com napisał:
    > Żarówka się spaliła (H7), to wymieniłem.
    > Ale żonka się upiera że powinno się zmieniać parami, i grozi rozwodem jeśli tak nie
    będę robił ;)

    > Ktoś z Was też może zmienia parami? Dlaczego?

    Ja wymieniam pojedynczo.
    I jakoś nie widzę tego syndromu że jak jedna poleci to za chwile druga.

    Mialem nawet i tak że żarówka (H4) zgasła ale przy wyjmowaniu klosza sie zaświeciła i
    świeciła na tyle długo że przeżyła tę z drugiego klosza.

    Ja nie widzę powodu aby zmieniać parami, szczególnie że w aucie wożę gumowe
    rękawiczki a wymiana dwu żarówek trwa 2x tyle co wymiana jednej...

  • 19. Data: 2015-12-09 09:59:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Ja wymieniam pojedynczo.
    >I jakoś nie widzę tego syndromu że jak jedna poleci to za chwile
    >druga.

    Musisz kupic "lepsze", one tak maja :-)

> [...]
    >Ja nie widzę powodu aby zmieniać parami, szczególnie że w aucie wożę
    >gumowe rękawiczki a wymiana dwu żarówek trwa 2x tyle co wymiana

    No wiesz, jesli zalozyc, ze druga wkrotce padnie (i ze nowa dlugo
    wytrzyma), to lepiej wymienic za wczasu w dogodnej chwili, niz potem
    kombinowac po nocy, w deszczu na mrozie ...

    J.

  • 20. Data: 2015-12-09 11:41:16
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 9 grudnia 2015 09:59:38 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Musisz kupic "lepsze", one tak maja :-)

    Ano pewnie tak. Kupuje zazwyczaj zwykłe, bez żadnych +200% czy blue cośtam...

    > No wiesz, jesli zalozyc, ze druga wkrotce padnie (i ze nowa dlugo
    > wytrzyma), to lepiej wymienic za wczasu w dogodnej chwili, niz potem
    > kombinowac po nocy, w deszczu na mrozie ...

    No niby tak. Ale jak żarówke sie wymienia prosto (dwa wkrety na ombus, dostepne zaraz
    pod klapą maski i jeden czy dwa zaczepy aby wyjąć klosz plus pare zaczepów na klapce
    zaślepki i drucik sprzężynujący trzymający żarówke) to nawet po ciemku przy świetle
    pozycyjnej żarówki i lampce z telefonu wymienia sie bezproblemowo.
    Mi tam nie wadzi że ciemno. A jak deszcz leje to wole pojechać na stacje benzynowa i
    tam se wymienić...

    Ale rzeczywiście jak auto jest zrobione dla ninja/ginekologa to rzeczywiście lepiej
    zrobić sobie jak jest jasno i przy piwku...