    From: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana sprzęzyn w serwisie opla i trzeszczenie
    Date: Wed, 27 Feb 2013 10:36:23 +0100

    > Wygląda mi to bardziej na gumy stabilizatora.
    > Czy bardziej/mocniej trzeszczy gdy koła pracują na różnych wysokościach,
    > na przykład jak wjedziesz jednym kołem na ten spowalniacz?

    Wróciłem z serwisu, tez pierwsze co usłyszałem Twoje słowa,
    jednak posmarowanie rozwiązało problem, choć twierdzili, ze tego
    się nie robi, bo smar niszczy gumy,
    ale to dlaczego w nowych autach nie steszczy?

    Poprosiłem aby posmarować najwyżej jak zniszczy gumę to wymienię za kilka
    lat,

    co do ceny 1.6k nie jest duzo :)
    bo same spręzyny to koszt 1019zł
    320zł zbieżnośc przednia i tył ustawianie
    reszte robocizna,

    a spręzyn nie dało się po prostu kupić w polsce do tego konkretnego modelu
    obdzwoniłem swoich mechników, oni największe hurtownie,
    tydzień szukałem, zamienniki lejfosa za ok 650zł były ale czas
    czekania miesiąc, więć został mi serwis.

    pozdrawiam