eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetwymiana dysku na gwarancji -laptop AsusRe: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Marynarz" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
    Date: Fri, 14 Aug 2009 11:48:19 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 35
    Message-ID: <h63fdh$ne4$1@news.onet.pl>
    References: <5...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: host86-140-146-44.range86-140.btcentralplus.com
    X-Trace: news.onet.pl 1250246897 24004 86.140.146.44 (14 Aug 2009 10:48:17 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Aug 2009 10:48:17 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1156566
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maxi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:5f67.00000077.4a84c9e3@newsgate.onet.pl...
    > Proszę o radę. Za miesiąc kończy się 2 letnia gwarancja laptopa Asus,
    > tydzień temu
    > padł dysk twardy, wysyłka do Wrocławia, naprawa w 4 dni (kurier na kosz
    > firmy) -
    > wymieniono dysk. Pełne zadowolenie! Do momentu, jak kolega powiedział mi,
    > że
    > gwarancja na dysk kończy mi się razem z gw. laptopa...
    >
    > Zadzwoniłem do Asusa i rzeczywiście na usługę dali jedynie 3 mies.
    > gwarancji,
    > czyli po zakończeniu gwarancji laptopa będę miał ok. 2 mies. gwarancji na
    > usługę
    > związaną z wymianą dysku. Zacząłem podejrzewać, że mogli włożyli dysk nie
    > całkiem
    > nowy, a zregenerowany. Czy jest możliwe pewne rozpoznanie sprzętu? SMART
    > ponoć
    > można zresetować, a poza tym nie wszystkie pola w SMARCIE mam
    > prezentowane, co też
    > mnie niepokoi. Dla profesjonalistów mogę podpiąć plik ze SMARTem.
    >
    > Czy takie działanie Asusa jest standardowe? DELL czyni tak samo?
    > Spodziewałem się
    > 2-3 letniej gwarancji na dysk. Dobranoc :)


    Poczytaj gdzies o prawach konsumenta albo nawet napisz do rzecznika - nie
    wiem jak jest teraz ale wczesniej wedlug prawa jezeli cos było uszkodzone to
    po wymianie znowu powinna byc pełna gwarancja - a jezeli nie to mozna bylo
    podejśc do sprawy inaczej jeżeli dali gwarancje na całego laptopa i laptop
    nie działa to teraz niech wymienią na nowego laptopa ...


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: