  • Data: 2009-08-17 15:00:14
    Temat: Re: wymiana dysku na gwarancji -laptop Asus
    Od: "tg" <a...@b...cpl> szukaj wiadomości tego autora

    "AA" <a...@a...pl> wrote in message news:h69nkf$du5$1@mx1.internetia.pl...
    > Poczytaj może to (nie wiem jak z aktualnością)
    > Kodeks cywilny.
    > Art. 581. (224) § 1. Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków gwarant
    > dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej rzecz wolną od
    > wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin
    > gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub
    > zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli gwarant wymienił część rzeczy,
    > przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej.
    > § 2. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w
> [...]

    USTAWA z dnia 27 lipca 2002 r.
    o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu
    cywilnego.

    Art. 1. 1. Ustawę stosuje się do dokonywanej w zakresie działalności
    przedsiębiorstwa sprzedaży rzeczy ruchomej osobie fizycznej, która nabywa tę
    rzecz w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą (towar
    konsumpcyjny).
    [...]
    4. Do sprzedaży konsumenckiej nie stosuje się przepisów art. 556-581 ustawy
    z dnia [...]

    jezeli chodzi o gwarancje to obowiazuje to co jest napisane w karcie
    gwarancyjnej!

    gwarantowali ze bedzie dzialac okreslony czas? tak
    zepsulo sie? tak
    naprawili? tak
    gwarancja sie skonczy to znaczy ze jej nie bedzie i tyle