eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetwymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa? › Re: wymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa?
    From: ąćęłńóśżź <u...@w...eu>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wymiana dysku - jak to zrobić w sposób niewidoczny dla kompa?
    Date: Tue, 1 Dec 2009 10:53:43 +0100

    Skorzystać z programu narzędziowego producenta nowego dysku.

    Będą instrukcje co do wpinania w taśmy, ustawiania zworek itp.

    Powinno pójść jak burza i nic nie zauważyć.

    Poza jednym, co do czego wolałbym się upewnić z góry - czy zmieni datę wszystkich
    przenoszonych podkatalogów na aktualną.

    Nie znam uniwersalnego narzędzia. które nie zmienia daty podkatalogów.

    Akurat mnie osobiście to wq..... maksymalnie, bo po samej dacie katalogu widzę masę
    informacji dla siebie

    Tak czy inaczej musisz pamiętać o wejściu w BIOS i albo ustawieniu rozpoznawania
    dysku na Auto (co nie zawsze dobrze działa!), albo
    ręcznym wklepaniu LBA.
    JaC

    -----

    > Cześć, chcę wymienić dysk na inny w taki sposób, żeby zachować wszystko co mam w
    niezmienionej formie.
    > Jak najlepiej przenieść partycję systemową na ten drugi dysk, żebym mógł startować
    z niej komputer?