-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wymiana akumulator
Date: Tue, 08 Feb 2011 19:08:43 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <iis11q$jsr$13@news.net.icm.edu.pl>
References: <iihnuf$729$1@news.onet.pl> <4d4c80f3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<iijumg$pi7$1@news.net.icm.edu.pl>
<1...@4...com>
<iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
<4d4da448$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
<4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1297188730 20379 89.78.83.115 (8 Feb 2011 18:12:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 18:12:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348940
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-05 22:15, Tomasz Pyra pisze:
>>> Nie mapy, tylko parametry adaptacji.
>>> W zależności od stopnia skomplikowania ECU może być tego całkiem dużo.
>>>
>> Tak, zgadza się! Ale na pewno nie ma ani potrzeby czekania do momentu
>> kiedy silnik się rozgrzeje ani też nie będzie więcej spalał. To
>> kompletna bzdura wyssana z palca.
>
> A jednak komputery mają parametry korygujące dawkę paliwa.
>
> Fiat po resecie startował od bogatej dawki paliwa, a więc do czasu kiedy
> ustawił sobie te parametry to siłą rzeczy palił więcej.
>
Ile to czasu trwało? Ile sekund? Myślę, że nie wciągnął całej stacji
benzynowej...
>>> Komputer z Punto I trzymał współczynnik korekcji pomiędzy sterowaniem w
>>> pętli otwartej i zamkniętej. Referencyjne było sterowanie w pętli
>>> zamkniętej.
>>>
>> Nie wiem o czym piszesz, o jakiej pętli i w czym.
>
> O tym jak ECU przełącza się między trybami wyliczania dawki paliwa na
> podstawie map, a na podstawie sondy lambda.
>
Rozumiem, że spalanie rzędu 0,002 litra paliwa pociągnęło za portfel?
Najnowsze wątki z tej grupy
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody
- 2024-12-27 Rzeszów => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-27 Kraków => Application Security Engineer <=
- 2024-12-27 Gorzów Wielkopolski => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi
- 2024-12-27 Wrocław => Solution Architect (Java background) <=
- 2024-12-27 kladka Zagorze
- 2024-12-27 Poznań => Key Account Manager (ERP) <=