eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodywymiana akumulatorRe: wymiana akumulator
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: Filip KK <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wymiana akumulator
    Date: Tue, 08 Feb 2011 19:08:43 +0100
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 27
    Message-ID: <iis11q$jsr$13@news.net.icm.edu.pl>
    References: <iihnuf$729$1@news.onet.pl> <4d4c80f3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
    <iijumg$pi7$1@news.net.icm.edu.pl>
    <1...@4...com>
    <iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
    <4d4da448$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
    <iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
    <4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1297188730 20379 89.78.83.115 (8 Feb 2011 18:12:10 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 18:12:10 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348940
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-02-05 22:15, Tomasz Pyra pisze:

    >>> Nie mapy, tylko parametry adaptacji.
    >>> W zależności od stopnia skomplikowania ECU może być tego całkiem dużo.
    >>>
    >> Tak, zgadza się! Ale na pewno nie ma ani potrzeby czekania do momentu
    >> kiedy silnik się rozgrzeje ani też nie będzie więcej spalał. To
    >> kompletna bzdura wyssana z palca.
    >
    > A jednak komputery mają parametry korygujące dawkę paliwa.
    >
    > Fiat po resecie startował od bogatej dawki paliwa, a więc do czasu kiedy
    > ustawił sobie te parametry to siłą rzeczy palił więcej.
    >
    Ile to czasu trwało? Ile sekund? Myślę, że nie wciągnął całej stacji
    benzynowej...

    >>> Komputer z Punto I trzymał współczynnik korekcji pomiędzy sterowaniem w
    >>> pętli otwartej i zamkniętej. Referencyjne było sterowanie w pętli
    >>> zamkniętej.
    >>>
    >> Nie wiem o czym piszesz, o jakiej pętli i w czym.
    >
    > O tym jak ECU przełącza się między trybami wyliczania dawki paliwa na
    > podstawie map, a na podstawie sondy lambda.
    >
    Rozumiem, że spalanie rzędu 0,002 litra paliwa pociągnęło za portfel?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: