-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: Filip KK <n...@n...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wymiana akumulator
Date: Tue, 08 Feb 2011 19:08:43 +0100
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 27
Message-ID: <iis11q$jsr$13@news.net.icm.edu.pl>
References: <iihnuf$729$1@news.onet.pl> <4d4c80f3$0$2506$65785112@news.neostrada.pl>
<iijumg$pi7$1@news.net.icm.edu.pl>
<1...@4...com>
<iik1at$pi7$2@news.net.icm.edu.pl>
<4d4da448$0$2494$65785112@news.neostrada.pl>
<iikbiv$pi7$4@news.net.icm.edu.pl>
<4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-78-83-115.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1297188730 20379 89.78.83.115 (8 Feb 2011 18:12:10 GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Feb 2011 18:12:10 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
Thunderbird/3.1.7
In-Reply-To: <4d4dbde9$0$2498$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2348940
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2011-02-05 22:15, Tomasz Pyra pisze:
>>> Nie mapy, tylko parametry adaptacji.
>>> W zależności od stopnia skomplikowania ECU może być tego całkiem dużo.
>>>
>> Tak, zgadza się! Ale na pewno nie ma ani potrzeby czekania do momentu
>> kiedy silnik się rozgrzeje ani też nie będzie więcej spalał. To
>> kompletna bzdura wyssana z palca.
>
> A jednak komputery mają parametry korygujące dawkę paliwa.
>
> Fiat po resecie startował od bogatej dawki paliwa, a więc do czasu kiedy
> ustawił sobie te parametry to siłą rzeczy palił więcej.
>
Ile to czasu trwało? Ile sekund? Myślę, że nie wciągnął całej stacji
benzynowej...
>>> Komputer z Punto I trzymał współczynnik korekcji pomiędzy sterowaniem w
>>> pętli otwartej i zamkniętej. Referencyjne było sterowanie w pętli
>>> zamkniętej.
>>>
>> Nie wiem o czym piszesz, o jakiej pętli i w czym.
>
> O tym jak ECU przełącza się między trybami wyliczania dawki paliwa na
> podstawie map, a na podstawie sondy lambda.
>
Rozumiem, że spalanie rzędu 0,002 litra paliwa pociągnęło za portfel?
Najnowsze wątki z tej grupy
- Szybcy i wściekli
- elektrycznie
- Jebane kurwa, kurwy.
- Coraz mniej ludzi robi prawo jazdy
- Akumulator Hyundai
- zbrojone wężyki hamulcowe
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- Polskie sądy są bardzo wyrozumiałe...
- Spalinki trujom
- Prątkowcowcy, morda w kubeł :]
- Baterie litowe takie bezpieczne
- nie leci płyn hamulcowy ze stalowego przewodu
- SAMOCHODY BĘDĄ CORAZ DROŻSZE. PRZEMYSŁ MA PROBLEM. POTRZEBUJEMY ZMIANY I GOSPODARCZE ZERO #40
Najnowsze wątki
- 2024-11-17 7. Raport Totaliztyczny: Sprawa Qt Group wer. 424
- 2024-11-18 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-11-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-18 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2024-11-18 Kraków => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2024-11-18 Kraków => Network Systems Administrator (IT Expert) <=
- 2024-11-18 Kraków => Administrator Systemów Sieciowych (Ekspert IT) <=
- 2024-11-18 Zdunowo => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-18 Łódź => QA Inżynier <=
- 2024-11-18 Lublin => Senior PHP Developer <=
- 2024-11-18 Gliwice => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-18 Gdynia => Front-End Developer (React/Three.js) <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-18 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=