  • Data: 2010-12-24 22:26:12
    Temat: Re: wyłaczający sie laptop
    Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roman pisze:

    > jak jest jeszcze na gwarancji to reklamować i to szybko, komputer ma działać
    > normalnie.
    > bawić się w naprawy to można puźniej, jak jest na gwarancji to tylko
    > najwyżej przetrzeć delikatnie szmatką.

    Łatwo powiedzieć. Działa normalnie z tym samym systemem tylko że wg mnie
    (kluczowe słowo) wentylator wchodzi na wyższe obroty częściej niż to
    było na początku. Nie gram, nie piłuję sprzętu. Kombinowałem z
    ustawieniami zasilania ale nic nie wskórałem.
    Już widzę grymas na twarzy serwisanta z tekstem "Panie tak ma być. nie
    zawracaj głowy"

    Macie doświadczenia z serwisem della w takiej sytuacji?
    Normalnie to pofatygowałbym się ale oni podobno (jeszcze tego nie
    sprawdzałem) przychodzą do domu. I co 100 zł za bezpodstawne wezwanie?