  • 41. Data: 2012-12-17 10:34:48
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (nie dla wrażliwych)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    news:slrnkcstlq.4g4.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Nie ma lekko, teraz kWh stoi jakieś 60 groszy, więc wyjdzie koło złotówki.

    No tak... późno było, a wiesz, jak energetyka mataczy z cenami, każda inna i
    zgadnij, która właściwa, ale OK, niech będzie nawet dwa złote... IMHO spoko
    da się przeboleć. Kotu też mniej capić będzie, to wrażliwe i delikatne
    zwierzątka.

    > Do takich drastycznych metod bym się nie uciekał! Wystarczy o złotówkę
    > obciąć miesięczne racje kiti-keta.

    Absolutnie nie K-K (i żadne puszkowe)! Strułem kiedyś kotę tym badziewiem...
    Miała taką srakę, jak się masz... Tego zyla, to dołożę na porządne, normalne
    żarcie... Ale jeśli papu zawiera coś koło 4-8% mięcha...? Jakies popioły
    (klękajcie narody, dzięki temu wiemy, że kocio, czy piesio, czekały aż burza
    dźwięknie w pobliskie drzewo, ono się spali i kocio nawtraja się produktów
    spalania :P), inne wypełniacze... 80% wilgoci... to już wole kotu odkroić
    kawałek mięsa, a do miski nalać swieżej wody... Ja krzywo patrzę na papu
    pieska/kotka z konserwy...

  • 42. Data: 2012-12-17 12:45:49
    Od: "qlphon" <q...@p...fm>

    > ... pies ten dostawał puszkowe, jak się spierdział, to trzeba było na
    > wyścigi otwierać okno. Ale jak dostawał to, co mój pies, to jego bąki
    > stały się niemal bezwonne. I smród-prut wracał, gdy pies znów dostał
    > puszkowe...

    a nie pomyślałeś, ze to może być kwestia Waszej wykształconej tolerancji na
    "wyziewy" z Waszego żarcia?
    może po prostu jesteście na to juz uodpornieni, przyzwyczajeni ...

    tak, jak mówi stare przysłowie "polaczków": sukces jest jak bąk - własny nie
    śmierdzi...
    ;-)

  • 43. Data: 2012-12-17 13:20:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "qlphon" <q...@p...fm> napisał w wiadomości

    > a nie pomyślałeś, ze to może być kwestia Waszej wykształconej tolerancji
    > na "wyziewy" z Waszego żarcia?
    > może po prostu jesteście na to juz uodpornieni, przyzwyczajeni ...

    Nie, nie jest to "wykształcona tolerancja".
    Pies jadł osobno przygotowane żarcie, bez żadnych sztucznych dodatków,
    dlatego "nasze".

    > tak, jak mówi stare przysłowie "polaczków": sukces jest jak bąk - własny
    > nie śmierdzi...
    > ;-)

    Jestem "polaczkiem"? Mówisz mi to wprost, czy eufemistycznie sugerujesz?
    Rozwiej moje wątpliwości proszę, nie chciałbym bowiem źle zrozumieć, co
    piszesz, żeby nie obrosło to w niepotrzebne nieporozumienia.

  • 44. Data: 2012-12-17 17:44:00
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Teraz po prostu wentylator chodzi razem z oświetleniem, ale raz, że
    > trzeba pamiętać o pozostawieniu włączonego światła na parę minut
    > po wyjściu, a w temacie kota wymaga to ciągłej "obsługi ręcznej" -
    > jak jest podejrzenie, że kot wchodzi za dużą potrzebą, to mu się włącza
    > światełko :)
    > Czyli rozwiązanie całkiem do dupy - i pora się zautomatyzować !

    Porzadna kuweta:
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2757997204
    i dobry wsad:
    http://allegro.pl/cat-s-cats-best-eko-plus-40l-sklep
    -warszawa-i2845112893.html
    zalatwiaja sprawe. Nie trzeba kota elektryfikowac ;)
    Po prostu nawet jak duzo nawali to nic nie czuc.

  • 45. Data: 2012-12-17 21:31:32
    Od: Padre <P...@n...net>

    > Znaczy, układ, który automatycznie uruchamia w WC oświetlenie i wyciąg.
    > Konkretniej zaś problem kota dotyczy wyciągu właśnie, bo światło mu
    > niepotrzebne.

    Jak kotu pod koniec srania zacznie się włączać wyciąg to problem
    będziesz miał inny, już nigdy nie wysra się do niczego co choć trochę
    przypomina kuwetę...

    Będziesz miał szczęście jeśli zacznie srać do doniczek a nie na pościel.

  • 46. Data: 2012-12-17 21:43:15
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > No taka śmierdząca sprawa :)

    obserwacja kamerami i detekcja klockow

    nie wiem po co Ci to ;) Klocek jak klocek, nie pachnie fiolkami zupelnie jak
    klocek homo sapiens sapiens. Jak kotek zakopuje to moze jakis lepszy zwirek?
    Kupka smiedzi tylko chwile w mojej kuwecie. Znacznie gorszy jest mocz po >
    tygodniu nie sprzatania kuwetki (zwirek pochlaniajacy mamy).

  • 47. Data: 2012-12-17 22:51:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Papkin napisał:

    > Klocek jak klocek, nie pachnie fiolkami zupelnie jak klocek homo sapiens
    > sapiens.

    Gdzieś dawno temu czytałem (podejrzewam "Ciało" [The Body], Smith Anthony,
    ale mogę się mylić), że Homo sapiens sapiens po zażyciu kilku kropel
    terpentyny może puszczać bąki o zapachu fiołków właśnie. Gdyby ktoś
    zechciał zrobić eksperyment, proszony jest o podzielenie się wynikami
    badań.

    --
    Jarek

  • 48. Data: 2012-12-17 23:11:18
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Gdzieś dawno temu czytałem (podejrzewam "Ciało" [The Body], Smith Anthony,
    > ale mogę się mylić), że Homo sapiens sapiens po zażyciu kilku kropel
    > terpentyny może puszczać bąki o zapachu fiołków właśnie. Gdyby ktoś

    Ale byłby numer, spierdzieć się w tramwaju, a tu ludzkość dziwuje się, kto
    wiezie kwiaty? :)
    Albo, w kwiaciarni, sposób na zleżałe fiołki, coś jak Toot-tone w
    towarzystwie, trzeba tylko mieć komórkę dla niepoznaki
    (http://www.youtube.com/watch?v=4LvwYUnSoQo) :)

    > zechciał zrobić eksperyment, proszony jest o podzielenie się wynikami
    > badań.

    Jak tylko dorwę czystą terpentynę, oraz zorientuję się, że nie wyląduję
    przez to na toksykologii na SOR, to wypróbuję :)

  • 49. Data: 2012-12-17 23:55:50
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Radzikowski" <j...@s...die.die.die.piranet.org> wrote in message
> [...]
    >>> http://www.petco.com/product/113723/Moderna-Comfy-Ca
    t-Large-Enclosed-Cat-Litter-Box.aspx

    > Skoro koty to produkują to chyba lubią :)

    Ty lubisz zapach własnych - że się tak wyrażę - pierdnięć? :-)

    > Egzemplarze doświadczalne które miałem okazję obserwować,
    > wchodziły same bez naganiania. Być może jak jest uczony od małego to mu
    > nie przeszkadza.

    Może...

  • 50. Data: 2012-12-18 00:39:53
    Temat: Re: wykrywanie substrancji lotnych (nie dla wrażliwych) OT
    Od: Przemek <r...@o...pl>

    > mięcha...? Jakies popioły (klękajcie narody, dzięki temu wiemy, że
    > kocio, czy piesio, czekały aż burza dźwięknie w pobliskie drzewo, ono

    Zawartość popiołu to nie jest to co dodają do środka, a co zostanie po
    spaleniu tego, co do puszki wsadzone. Nikt popiołu nie sypie nawet do
    kociego żarcia.
    BTW zarąbisty wątek :)
    Przem