-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
Date: Sun, 21 Jul 2013 20:45:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <ksha88$ki2$1@node2.news.atman.pl>
References: <ksgo2b$i2p$1@mx1.internetia.pl>
<51ec18bb$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-126-120-33.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1374432329 21058 164.126.120.33 (21 Jul 2013 18:45:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Jul 2013 18:45:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
In-Reply-To: <51ec18bb$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498945
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-21 19:22, t? pisze:
> BartekK wrote:
>
>> To niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego w 99% znajdowanych wykresów z
>> hamowni, tam gdzie jest pomiar "przed" i "po" jakimś tuningu - ten
>> parametr się zmienia. Czasem nawet znacznie. Dlaczego?
>
> On zależy od tego, jak mocno przypniesz auto pasami do rolek, wiec
> analizowanie go nie ma większego sensu.
>
>> Oraz druga zagadka - jak ten parametr jest wyznaczany?
>
> Odwrotnie niż moc -- wtedy, gdy auto "hamuje" po właściwym
> pomiarze.
>
Fuck nie spodziewałem się że jeszcze kiedykolwiek zobaczę jakiś
merytoryczny post z "Twojej klwiatury"
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.13 22:13 tá´Ź
- 22.07.13 01:41 BartekK
- 22.07.13 16:31 Tomasz Pyra
- 23.07.13 01:08 tá´Ź
- 23.07.13 02:04 k...@g...com
- 23.07.13 08:48 Lewis
- 23.07.13 13:20 k...@g...com
- 23.07.13 18:42 BartekK
- 23.07.13 20:35 ddddddd
- 23.07.13 20:48 k...@g...com
- 23.07.13 21:05 masti
- 27.07.13 11:18 tá´Ź
- 27.07.13 11:20 tá´Ź
- 29.07.13 14:12 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- powąchaj instrybutor
- Prawomocny wyrok. Rowerzysta nie ma pierwszeństwa, dojeżdżając do przejazdu
- Zapaść w automoto
- Kto miał rację ?
- Znaki wewnętrzne
- trasa Londyn - Koszalin
- Kopanie Bitcoinów kosztuje 137.000 $, więcej niż cena 95.000 $
- Czyli jednak elektryki są TANIE i powszechnie dostępne dla obywateli
- Elektryki do Morskiego Oka do utylizacji
- Crash testy na publicznej drodze - 4 BMW zderzone
- pojebane Google
- dewastują Tesle
- jadę do państwa polskiego
- zachowaj odstęp
- Czy wymieniacie fotel kierowcy, gdy kupujecie używanego gruchota po prostacie
Najnowsze wątki
- 2025-05-10 powąchaj instrybutor
- 2025-05-10 Prawomocny wyrok. Rowerzysta nie ma pierwszeństwa, dojeżdżając do przejazdu
- 2025-05-09 Propagation velocity v/c dla kabli RF
- 2025-05-09 Warszawa => Senior Node.js Developer (doświadczenie z framework Nest.
- 2025-05-09 Patrolowanie kampusów
- 2025-05-09 Faktyczne opodatkowanie medianowej płacy w Polsce wyniosło 39,4% w lis. 2024r.
- 2025-05-09 Coca-Cola robi butelki z recyklingu, ale nie etykiety ani zakrętki
- 2025-05-09 Faktyczne opodatkowanie medianowej płacy w Polsce wyniosło 39,4% w lis. 2024r.
- 2025-05-09 ,,Polski przemysł jest w stanie agonalnym" - podkreślił dobitnie, wskazując na brak zamówień.
- 2025-05-09 Gdańsk => PHP Developer <=
- 2025-05-09 Warszawa => Programista C <=
- 2025-05-09 Kiero od deregulacji III Rzeczy (pospolitej) w zaciąga kredyt w 17 bankach by ratować prywatny biznes
- 2025-05-09 Kiero od deregulacji III Rzeczy (pospolitej) w zaciąga kredyt w 17 bankach by ratować prywatny biznes
- 2025-05-09 ,,Polski przemysł jest w stanie agonalnym" - podkreślił dobitnie, wskazując na brak zamówień.
- 2025-05-09 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security