-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
Date: Sun, 21 Jul 2013 20:45:21 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 22
Message-ID: <ksha88$ki2$1@node2.news.atman.pl>
References: <ksgo2b$i2p$1@mx1.internetia.pl>
<51ec18bb$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: user-164-126-120-33.play-internet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node2.news.atman.pl 1374432329 21058 164.126.120.33 (21 Jul 2013 18:45:29
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Jul 2013 18:45:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:17.0) Gecko/20130620 Thunderbird/17.0.7
In-Reply-To: <51ec18bb$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498945
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-07-21 19:22, t? pisze:
> BartekK wrote:
>
>> To niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego w 99% znajdowanych wykresów z
>> hamowni, tam gdzie jest pomiar "przed" i "po" jakimś tuningu - ten
>> parametr się zmienia. Czasem nawet znacznie. Dlaczego?
>
> On zależy od tego, jak mocno przypniesz auto pasami do rolek, wiec
> analizowanie go nie ma większego sensu.
>
>> Oraz druga zagadka - jak ten parametr jest wyznaczany?
>
> Odwrotnie niż moc -- wtedy, gdy auto "hamuje" po właściwym
> pomiarze.
>
Fuck nie spodziewałem się że jeszcze kiedykolwiek zobaczę jakiś
merytoryczny post z "Twojej klwiatury"
--
Pozdrawiam
Lewis
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.13 22:13 tá´Ź
- 22.07.13 01:41 BartekK
- 22.07.13 16:31 Tomasz Pyra
- 23.07.13 01:08 tá´Ź
- 23.07.13 02:04 k...@g...com
- 23.07.13 08:48 Lewis
- 23.07.13 13:20 k...@g...com
- 23.07.13 18:42 BartekK
- 23.07.13 20:35 ddddddd
- 23.07.13 20:48 k...@g...com
- 23.07.13 21:05 masti
- 27.07.13 11:18 tá´Ź
- 27.07.13 11:20 tá´Ź
- 29.07.13 14:12 masti
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie