-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!feeder1-2.pro
xad.net!proxad.net!feeder2-2.proxad.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.
com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostr
ada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: tá´Ź
Subject: Re: wykresy z hamowni - parametr "straty"
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <ksgo2b$i2p$1@mx1.internetia.pl>
X-No-Archive: Yes
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 21 Jul 2013 17:22:03 GMT
Lines: 16
Message-ID: <51ec18bb$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1374427323 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1467 80.52.166.102:36770
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2498939
[ ukryj nagłówki ]BartekK wrote:
> To niech mi ktoś wytłumaczy, dlaczego w 99% znajdowanych wykresów z
> hamowni, tam gdzie jest pomiar "przed" i "po" jakimś tuningu - ten
> parametr się zmienia. Czasem nawet znacznie. Dlaczego?
On zależy od tego, jak mocno przypniesz auto pasami do rolek, wiec
analizowanie go nie ma większego sensu.
> Oraz druga zagadka - jak ten parametr jest wyznaczany?
Odwrotnie niż moc -- wtedy, gdy auto "hamuje" po właściwym
pomiarze.
--
ss??q s? ??u??ou??
Następne wpisy z tego wątku
- 21.07.13 20:10 k...@g...com
- 21.07.13 20:45 Lewis
- 21.07.13 22:13 tá´Ź
- 22.07.13 01:41 BartekK
- 22.07.13 16:31 Tomasz Pyra
- 23.07.13 01:08 tá´Ź
- 23.07.13 02:04 k...@g...com
- 23.07.13 08:48 Lewis
- 23.07.13 13:20 k...@g...com
- 23.07.13 18:42 BartekK
- 23.07.13 20:35 ddddddd
- 23.07.13 20:48 k...@g...com
- 23.07.13 21:05 masti
- 27.07.13 11:18 tá´Ź
- 27.07.13 11:20 tá´Ź
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie