  • Data: 2003-02-10 11:46:12
    Temat: Re: wykrakalem?
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mimo wszystko akurat w tym sporze stawiam na prawników Wirtualnej :)

    A mnie sie wydaje, ze niezaleznie od tego, ktorzy prawnicy sie wypowiedza -
    moze byc to ciekawe, gdyz takich wypowiedzi w prawdziwym sporze sadowym duzo
    nie bylo... Tylko ze mi sie wydaje, ze sprawa bedzie ukrecona i znow nie
    bedzie orzeczenia... Wydaje mi sie dlatego, ze cel jakby zostal osiagniety -
    sprawa zostala naglosniona. A szkoda by bylo. Normalne jest w kazdej
    redakcji papierowej, ze sprawy sadowe o naruszenie dobr osobistych sie
    pojawiaja i znikaja i kazda redakcja ma ich kilkadziesiat w skali roku. W
    internecie zas spraw sadowych wciaz malo....
    A co do tej sprawy - Pani Prezes SDP wlasnie konczy kadencje. Napisala ze
    takie ogloszenie moglo ja narazic na utrate zaufania potrzebnego do
    piastowania stanowiska. Byc moze bedzie chciala (musialbym sprawdzic czy
    statut SDP pozwala na reelekcje) piastowac stanowisko Prezesa SDP kolejna,
    trzyletnia kadencje. Ja do tej pory nie wiedzialem kto jest Prezesem SDP i
    nie wiedzialem, ze internet lezy w jego (prezesa, stowarzyszenia etc..)
    sferze zainteresowan. Teraz juz wiem.
    v.