  • Data: 2003-02-11 06:07:03
    Temat: Re: wykrakalem?
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 10 Feb 2003 19:19:59 +0000 (UTC), "Piotr 'VaGla' Waglowski"
    <v...@v...nospam.pl> wrote:

    >Ja tam wiem jedynie, ze publikacja w Sieci calkiem moze naruszac dobra
    >osobiste. I jestem sklonny twierdzic, ze istnieja w Polsce przepisy, ktore
    >umozliwiaja dochodzenie roszczen z tytulu takiej publikacji w stosunku do
    >podmiotu, ktory ma mozliwosc zdjecia materialu. I moznaby sie na nie
    >powolywac w przypadku zaniechania zdjecia tego materialu, gdy sie dowiedzial
    >o tym, ze naruszaja czyjes dobra osobiste.... :)

    "Mozliwosc zdjecia materialu"... "Zaniechanie"... A zwrocila sie z
    zadaniem zdjecia owego materialu? Jesli material narusza jej dobra
    osobiste to po stwierdzeniu faktu informuje dostawce uslug za ktorego
    posrednictwem naruszenia dokonano. Jesli material nie zniknie -
    wowczas niewatpliwie operator ponosi wspolodpowiedzialnosc. Jesli
    jednak material znika a osoba skarzaca sie dostaje informacje ze na
    zadanie sadu badz prokuratora operator udostepni wszystkie posiadane
    informacje o sprawcy naruszenia praw - to rownie dobrze operatora
    telekomunikacyjnego mozna skarzyc ze przez telefon ktos nam nasadzil
    krotkich i dlugich.

    --
    Darek