  • 51. Data: 2011-11-22 13:43:20
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: fiber <j...@p...na.onecie.pl>

    W dniu 2011-11-22 13:37, AZ pisze:

    > Czyli widac, ze to co gadaja ludzie jest gownowarte (teoria 90 km/h na
    > liczniku).

    To jeszcze tylko napisz ze osobówka została tak zniszczona przy
    przepisowej prędkości 50km/h

    --
    fiber

  • 52. Data: 2011-11-22 13:48:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, fiber <j...@p...na.onecie.pl> wrote:

    > To jeszcze tylko napisz ze osobówka została tak zniszczona przy
    > przepisowej prędkości 50km/h

    http://www.youtube.com/watch?v=4zvP0JCZB48

    Zobacz co sie dzieje przy 45 km/h...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 53. Data: 2011-11-22 14:02:32
    Od: WW <w...@v...pl>

    W dniu 2011-11-22 10:25, krzyniem [Krzysiek Niemkiewicz] pisze:

    > Przemyślałeś to co napisałeś? Bo jeżeli to prawda, to chyba już nikt nie
    > ma wątpliwości, że Ty po prostu nie patrzysz na to co się dzieje na
    > drodze wokół Ciebie.

    Czy nie za szybko ferujesz wyroki ?
    Oczywiście jednym z możliwych wyjaśnień jest to, podane przez Ciebie.
    Jednak równie prawdopodobne jest to, że jednak patrzę a po prostu
    przepisowo jadących szlifierek nie ma.

    Pozdrawiam
    WW - zdeklarowany kapelusznik :-P

  • 54. Data: 2011-11-22 14:02:59
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello fiber,

    Tuesday, November 22, 2011, 9:26:40 AM, you wrote:

    > http://www.kurierlubelski.pl/stronaglowna/474763,smi
    erc-motocyklisty-na-lipowej-samosad-na-kierowcy,id,t
    .html

    Przekroczenie prędkości o 40km/h, niesprawny motocykl, wszystko bez
    znaczenia, bo koledzy już wyrok wydali. Teraz tylko czekać, aż go
    wykonają.

    Nie byłem na miejscu wypadku, nie znam okoliczności - kto w kogo
    wjechał i kto komu wymusił. Mam wrażenie jednak, że gdyby
    motocyklista jechał z prędkoscia dozwoloną i sprawnym motocyklem, to
    przed uderzeniem zwolniłby na tyle, że by nie zginął.

    Teraz spoczywa w alei tych, co to mieli pierwszeństwo :(

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 55. Data: 2011-11-22 14:08:31
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > przed uderzeniem zwolniłby na tyle, że by nie zginął.
    >
    > Teraz spoczywa w alei tych, co to mieli pierwszeństwo :(

    Napisz nam od kiedy zaczales jezdzic z przepisowa predkoscia ;>

    --
    Karolek

  • 56. Data: 2011-11-22 14:11:46
    Od: Arek <a...@a...pl>

    W dniu 2011-11-22 12:03, AZ pisze:

    > Naprawde? http://www.youtube.com/watch?v=xaJ55fRw-SU

    Na tym filmiku motocykl uderza w bok. W lublinie walnął w mocniejszy
    prawy przód. Nie da się tego tak prosto porównać.

    A.

  • 57. Data: 2011-11-22 14:14:08
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2011-11-22, RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> wrote:
> [...]
    > przed uderzeniem zwolniłby na tyle, że by nie zginął.
    >
    > Teraz spoczywa w alei tych, co to mieli pierwszeństwo :(

    Jaki niesprawny motocykl, o czym mowisz?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 58. Data: 2011-11-22 14:17:38
    Od: fiber <j...@p...na.onecie.pl>

    W dniu 2011-11-22 13:48, AZ pisze:

    > Zobacz co sie dzieje przy 45 km/h...

    Widziałem i IMO na filmiku są troche mniejsze zniszczenia auta

    --
    fiber

  • 59. Data: 2011-11-22 14:19:16
    Od: "news-gazeta" <n...@g...pl>

    > Na tym filmiku motocykl uderza w bok. W lublinie walnął w mocniejszy prawy
    > przód. Nie da się tego tak prosto porównać.

    Proszę zauważyć, iż wyrwał cały amortyzator i wyrwał wachacz.
    Przecież to sa jedne z mocniejszych elementów do uszkodzenia.

    Pozdrawiam - Darek.

  • 60. Data: 2011-11-22 14:19:49
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 22 Nov 2011 12:33:23 +0000 (UTC), AZ

    > Samochod trzasniety bardziej w przod drzwi/kolo. Motocykl lezy bardziej
    > przy srodku. Wiec teoria, ze samochod stal przed przejsciem i czekal az
    > przejda piesi wydaje sie byc sciema.

    Faktycznie, w dziwnym miejscu stoi to auto -- po strzale powinno się
    przesunąć do osi jezdni ul. Sądowej, a nie do krawężnika. Ciekawe jak
    nagranie z monitoringu wyglądało.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player