  • Data: 2011-11-23 20:31:22
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: Karolek <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-23 18:51, Shrek pisze:

    > To teraz poszukaj, gdzie napisałem, ze łatwo:P

    No napisales, ze wystarczy rekomendacja jakiegos ziomka, wiec chyba latwo.

    > No więc z tym GNU sp z.o.o i spółką Internet z siedzibą w Warszawie, to
    > chyba nie były jakieś wyjątkowo odosobnione przypadki. A teraz znajdź
    > choćby jednego, co po takim numerze (w oczywisty sposób pokazujacym, że
    > nie ma zielonego pojęcia o czym orzeka i w istocie przeciętny głupek z
    > ulicy lepiej się od niego w temacie orientuje) wyleciał.

    Inaczej.
    Jak Ci sie trafi taki biegly kiedys, to bedziesz mogl latwo go
    zdyskredytowac, przywolujac w sadzie fakt, ze popelnil on kiedys
    jakiegos babola.
    A jako, ze od bieglych wymaga sie nienagannej przeszlosci (nawet nie
    moga uzywac sobie tytulu "biegly" w sprawach nie zwiazanych z byciem
    powolanym na bieglego) to sad powinien z miejsca odrzucic jego ekspertyzy.

    > Ależ ja nic takiego nie zakładam.

    Ty moze nie, ale sa tu tacy co tak zalozyli.

    > Po prostu protestuję przeciwko
    > argumentowi w drugą stronę, że skoro jest biegłym, to na pewno ma rację.

    Ee, tego tez nie twierdze.

    > W większości przypadków powołanie biegłego przez drugą stronę powoduję
    > wydanie przeciwnej opinii. Więc któryś z tych dwóch racji nie ma - CBDU.

    Moze nie ma, moze ma, zalezy od punktu widzenia.
    Ale z cala pewnoscia taki biegly, jaki on by nie byl ma wiecej do
    powiedzenia w temacie tego wypadku niz my tutaj.

    > No ale jak nie jestem stroną w sprawie, to już muszę bezkrytycznie
    > biegłemu wierzyć?

    O ile nie jestes swiadkiem i nie masz dostepu do informacji na temat
    danej sprawy to chyba musisz wierzyc.

    > To tak jakbyś powiedział, że skoro w Fakcie czy
    > Wyborczej (do wyboru) napisali że tak, to jak masz innego zdanie to
    > powołaj sobie własnego dziennikarza. I nie dotyczy to tylko brukowców -
    > wystarczy poczytać dowolne czasopismo popularnonaukowe w temacie na
    > którym akurat się znasz;)

    No ale to jak sie znasz, albo masz jakies dane na ten temat... to osbie
    mozesz dyskutowac.
    A my tu jedynie wiemy ze motor jechal, samochod skrecal i stanal w
    poprzek drogi a motocyklista w niego przywalil. To za malo zeby podwazac
    opinie bieglego.

    > Nieśmiało zwrócę tylko uwagę, że to grupa _dyskusyjna_.

    Ale trzeba miec jeszcze o czym dyskutowac.
    Jak ja prowadze badania to nie zaczynam od wnioskow tylko od pomiarow.
    A wy chcecie wyciagnac wnioski nie majac danych, sorry, ale tak sie nie da.

    --
    Karolek