    From: Karolek <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Date: Wed, 23 Nov 2011 07:48:30 +0100

    W dniu 2011-11-23 06:43, Shrek pisze:

    > Argumentacja na poziomie "to zostań górnikiem, lub rolnikiem":P

    No ale skoro tak latwo nim zostac i potem to taka latwa kasa to czemu nie?

    > Raczysz żartować.

    Nie racze. A to ze wszedzie sie trafi jakas lajza... no coz takie zycie,
    ale nie mozna z gory zakladac, ze to oszust czy jakis inny glupek jest
    tylko dla tego, ze zostal powolany jako biegly.

    > Tego nie kwestionuje, tylko dziwi mnie wiara w nieomylnośc biegłego. Tym
    > bardziej, że powszechnie znane są przypadki, że biegli w oczywisty
    > sposób się kompromitują, lub wydają sprzeczne opinie.

    To nie jest wiara w nieomylnosc, po prostu z calego tego grona
    wypowiadajacego sie w tej sprawie to ten wlasie biegly jest najbardziej
    wiarygodny, a nie jakis fiber na pms.

    > Tego nie kwestionuję;)

    Dzieki, bo juz tracilem wiare w narod.

    > Nie wiedzy, a wykształcenia.

    Nie, moze byc tylko wiedza bez wyksztalcenia.

    > Zgoda i na ogół ten drugi biegły wyda opinię sprzeczną z tym pierwszym;)

    Poki jej nie ma to nie ma o czym gadac. Jak sie kierowca samochodu
    bedzie czul skrzywdzony, to powola sobie innego bieglego i sie zobaczy
    co on powie.

    --
    Karolek