  • Data: 2011-11-23 06:43:12
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-11-22 19:54, Karolek wrote:

    >> Pewnie, że nie - za łatwa kasa.
    >
    > To zostan bieglym.

    Argumentacja na poziomie "to zostań górnikiem, lub rolnikiem":P

    > A jednak znac sie musi, bo to bedzie jego pierwszy i ostatni wystep w
    > roli bieglego.

    Raczysz żartować.

    > Tu nie chodzi o przesadyzm, tylko o to, ze przychodzi jakis jelop na
    > p.m.s i twierdzi, ze wie lepiej niz biegly, co tam sie stalo i dlaczego,
    > chociaz tam nie byl, a jako zrodlo swych wybitnych przemyslen bierze
    > sobie artykul i opowiastki sklepikarza jak to jechal z pustymi
    > pudlami... sorry, ale wqrwia mnie to.

    Tego nie kwestionuje, tylko dziwi mnie wiara w nieomylnośc biegłego. Tym
    bardziej, że powszechnie znane są przypadki, że biegli w oczywisty
    sposób się kompromitują, lub wydają sprzeczne opinie.

    > Wystarczy tylko wspomniec rewelacje grupowego bieglego "fiber" o
    > zatrzymujacym sie predkosciomierzu.

    Tego nie kwestionuję;)

    > Formalnie to maja wymog posiadania specjalistycznej wiedzy z danego
    > zakresu.

    Nie wiedzy, a wykształcenia.

    > A jezeli ktos sie z opinia bieglego nie zgadza, to niech powola innego
    > niezaleznego i to potem konfrontuje.

    Zgoda i na ogół ten drugi biegły wyda opinię sprzeczną z tym pierwszym;)

    Shrek.