  • Data: 2011-11-22 18:50:28
    Temat: Re: wygrywa ten - kto wyda wiecej kasy na prawnika
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Karolek"

    > Warto tez chyba podkreslic, ze biegly to nie pierwszy lepszy,
    > przypadkowy glupek, wziety z lapanki na chodniku (w przeciwienstwie do
    > niektorych co tu zagladaja).

    Wyluzuj - kiedyś sprowadziłem Uno z silnikiem Diesla, tyle, że w 2
    cześciach. Silnik trzeba było wymontować przed granicą (składak) po
    ponownym zamontowaniu tegoż silnika był mus powołać rzeczoznawcę do
    okreslenia pojemności itd...no to powołałem jakiegoś głomba chyba z
    PZMot, który nawet nie wiedział, gdzie szukać na silniku numeru, później
    nie mógł go odczytać i w sumie to ja sam ustaliłem sobie pojemność i moc
    silnika odczytując i dyktując numer tak jak mi pasowało. A Uno miało 3
    silniki diesla 1.3 wolnossący, 1.3 z turbo i 1.7 wolnossący - zgadnij
    jaki sobie ustaliłem? :)