    From: Piotr Gałka <p...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: wygenerować *.eep
    Date: Mon, 11 May 2020 16:13:07 +0200

    W dniu 2020-05-11 o 13:45, Pawel "O'Pajak" pisze:

    > Mogę skonwertować dowolnie. Np. 0A,17,F0,30,00,6C itd. Mają wypełnić
    > EEPROMa po kolei. Może być od addr 0. Po prostu dziwne mi się wydaje, że
    > taki Notepad++, czy inne edytory hex nie maja opcji "zapisz jako", albo
    > "eksportuj" do hex/eep.
    > Wierzyć mi się nie chce, że ludzie nie liczą czegoś w arkuszu
    > kalkulacyjnym (bo tak szybciej) i nie zapisują tego do EEPROMu, żeby
    > procek nie musiał się męczyć z obliczeniami.

    Jak w 1988 zrobiliśmy programator Piccolo to program do niego między
    innymi nadawał się do konwersji HEX<->BIN.
    Pamiętam, że walczyłem z czymś takim, żeby potrafić wczytać ileś plików
    i na mapie Epromu pokazać (cyferkami) który plik zajmuje który obszar.
    To chyba było właśnie rozwiązanie do łączenia programu (jeden plik) z
    danymi (drugi plik), ale jak już robiłem to chyba zrobiłem do 16 plików
    (czyli oznaczenia od 0 do F), a może 10. Już nie pamiętam.
    O ile pamiętam to ostrzegałem o tym, że któryś plik nadpisuje jakiś
    poprzedni. Ale po tylu latach to już się szczegółów nie pamięta.
    Na pewno gdzieś mam ten program, ale czy pod Windows 64 bity to jeszcze
    zadziała?
    P.G.