  • Data: 2020-05-11 20:03:39
    Temat: Re: wygenerować *.eep
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 11 maja 2020 17:23:54 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > Oczywiscie że robią, daja sekcję eeprom i tam dane, i tyle :)
    > W AS4
    > Sekcja __attribute_((section(".eeprom")))
    > lub
    > zmienna typu EEMEM.

    I co, po kompilacji dostajesz *.hex i *.eep?
    Ale mundre ;>

    Można też napisać bardzo trudny program:
    #include <unistd.h>
    int main(void)
    {
    unsigned char dane={0x.., ...};
    write(1, dane, sizeof(dane));
    }
    i dostajemy na standardowym wyjściu plik binarny odpowiadający zawartości tablicy
    dane.
    Dalej avr-objcopy.
    A program jest trudny, bo jako całość zawiera jeszcze stdlib i jądro ;)