  • Data: 2015-06-19 13:11:40
    Temat: Re: wydajność w komputerach tych co źle zagłosowali...
    Od: Poldek <p...@i...eu> szukaj wiadomości tego autora

    RadoslawF wrote:

    > Wtedy się okaże czy mikroszajs uważa go za legalny.
    > Dla przypomnienia, to nie oni decydują co jest legalne w naszym
    > kraju.

    Dobra, można oczywiście kozaczyć, można nawet po sądach się włóczyć w
    sprawie Windowsa... Tylko po co?
    Mi chodzi o licencję na system, która jest ważna i legalna bez żadnych
    wątpliwości. Zarówno z punktu widzenia obowiązujących przepisów prawa,
    jak też z punktu widzenia producenta systemu.
    Wszystko wskazuje na to, że zakup komputera z nalepką nie daje takiej
    licencji, a najtańszą możliwością wejścia w posiadanie legalnego
    Windowsa jest zakup komputera z sytemem Windows for Refurbished
    Computers. Koszutuje minimalnie drożej niż komputer z nalepką, a nie ma
    niepotrzebnego zawracania głowy i jest nośnik (partycja recovery).