  • 1. Data: 2015-06-14 00:05:44
    Temat: wydajność w komputerach tych co źle zagłosowali...
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    szybkie pytanko...

    mam kompa P4 jakieś 2,5GHz z HT...

    na nim Windows XP, gdy otwieram z 5-7 okien firefoxa to komp zmula...

    czy jest jakiś problem, czy to norma na tym procku?

  • 2. Data: 2015-06-14 02:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik platformowe głupki N...@g...pl ...

    > szybkie pytanko...
    >
    > mam kompa P4 jakieś 2,5GHz z HT...
    >
    > na nim Windows XP, gdy otwieram z 5-7 okien firefoxa to komp zmula...
    >
    > czy jest jakiś problem, czy to norma na tym procku?

    To norma.
    Wywal i za 250-300zl kup jakiegos poleasingowego c2d - bedzie o niebo
    lepiej.

  • 3. Data: 2015-06-14 13:12:59
    Od: TOMASZEK <t...@o...pl>

    > szybkie pytanko...
    >
    > mam kompa P4 jakieś 2,5GHz z HT...
    >
    > na nim Windows XP, gdy otwieram z 5-7 okien firefoxa to komp zmula...
    >
    > czy jest jakiś problem, czy to norma na tym procku?

    To norma. Zmień przeglądarkę na lżejszą. Firefox co prawda najbardziej
    funkcjonalny jest, ale to przerośnięta kobyła ;)
    Z lekkich i ze wszystkim kompatybilną polecam Comodo Dragon.

    --
    Tomaszek
    #lubię to: enklawa.net

  • 4. Data: 2015-06-14 17:06:15
    Od: " 666" <...@...6>

    Jest jeszcze do ściągnięcia (ale już chyba nie ze stron Apple) Safari for Windows.

    -----

  • 5. Data: 2015-06-14 21:22:36
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    platformowe głupki wrote:
    > szybkie pytanko...
    >
    > mam kompa P4 jakieś 2,5GHz z HT...
    >
    > na nim Windows XP, gdy otwieram z 5-7 okien firefoxa to komp zmula...
    >
    > czy jest jakiś problem, czy to norma na tym procku?

    Jeśli masz mało RAMu to całkiem zrozumiałe.

  • 6. Data: 2015-06-14 21:24:05
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    mam 2GB ramu i XP pro...

    a przy okazji, da radę do Asrok P4i48 wcisnąć jakąś pamięć 2GB w jednej
    kości? pytam, bo na allegro piszą, że te kości to tylko do jakichś tam
    serwerów...

  • 7. Data: 2015-06-15 10:23:10
    Od: " 666" <...@...6>

    IMHO to nie RAM, a flash wymuszający z procesora 100%.
    Otwórz sobie te 5-7 okienek Firefoxa na jakiejś bezflashowej stronie (np. w
    intranecie) i porównaj.

  • 8. Data: 2015-06-15 10:37:18
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    666 wrote:

    > IMHO to nie RAM, a flash wymuszający z procesora 100%.
    > Otwórz sobie te 5-7 okienek Firefoxa na jakiejś bezflashowej stronie
    > (np. w intranecie) i porównaj.

    Owszem. Nie zaszkodziłoby wstawić kartę graficzną ze sprzętowym
    wspomaganiem flaszy i własną pamięcią.

  • 9. Data: 2015-06-15 10:51:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    platformowe głupki wrote:

    > mam 2GB ramu i XP pro...

    Domyślam się, że XP Pro 32-bit. Czyli możesz dołożyć jeszcze te 1-2 GB
    RAM. System zobaczy maksymalnie ok. 3,5 GB RAM. Najpierw sprawdź ile
    RAMu maksymalnie obsługuje płyta i w jakich modułach.
    Możesz też wsadzić kartę graficzną z własną pamięcią i sprzętowym
    przyspieszaniem flaszy itp. Będzie kosztowała więcej, niż wart ten komp,
    ale efekt będzie wyraźnie wyczuwalny.

    > a przy okazji, da radę do Asrok P4i48 wcisnąć jakąś pamięć 2GB w jednej
    > kości? pytam, bo na allegro piszą, że te kości to tylko do jakichś tam
    > serwerów...

    Pamięci do serwerów, to do serwerów.

  • 10. Data: 2015-06-15 19:41:51
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

> [...]
    > Możesz też wsadzić kartę graficzną z własną pamięcią i sprzętowym
    > przyspieszaniem flaszy itp. Będzie kosztowała więcej, niż wart ten komp,

    ciekawe ciekawe, jaką na przykład?