    From: rs <n...@n...spam.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: wyciszenie wiatrakow
    Date: Thu, 3 Jun 2010 16:35:41 -0400

    On Thu, 03 Jun 2010 00:38:09 +0200, BQB wrote:

    > Przecież DELL na swojej stronie ma program do monitoringu danych z
    > serwera pod windows,

    to fajnie by bylo jakby jeszcze te dane na wiatraku dalo sie zapisac.
    dell ma dziesiatki programow do monitoringu danych i ni etylko danych,
    byloby niezwykle uzyteczne jakbys mogl wskazac dokladnie, ktory program
    masz na mysli.

    > jak nie znajdziesz, to zadzwoń do nich po service
    > tagu Ci podadzą wszystko.

    service tag mozna podac bezposrednio na stronie tech supportu della. nie
    trzeba dzwonic. jakos na wewnetrznym tech support forum della pytanie o
    wyciszenie wiatrakow w tej stacji jest nieodpowiedziane od ponad dwoch lat.

    > Poza tym, skąd wiesz, że płyta nie ma
    > kontroli, ani monitoringu? Dwa kabelki wystarczą, aby wentylator zasilać
    > i nawet obroty zliczać, a płyta chyba raczej wie, jakie napięcie podaje.

    skoro wiesz, ze maja, to powiedz mi jak te konttrole uruchomic? <rs>