  • Data: 2009-10-21 15:16:49
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: "ert" <e...@o...ed> szukaj wiadomości tego autora

    Dzieki za odpowiedzi wiec
    1. aparat kupic musze jest zaplacone itd..
    wiec chyba z hybrydy na hybryde sensu nie ma sie przesiadac?
    bo chyba czeka mnie wtedy FinePix S100FS ?

    to czego brakuje mi aktualnie to stabilizacji , glebi i jakosci kolorow
    w Fuji FinePix S6500fd i mysle ze lustrzanka mi to da i pewnie cos wiecej:)

    Kolejna kwestia o ktore zapomnialem to filmy jednak w fuji sie przydawaly
    kamery kupowac nie chce a jakies pare min zawsze sobie nagrywalem
    Wiec pomysl z Pentax k-x z kitem za 2200zl
    http://www.euro.com.pl/lustrzanki/opis-pentax-k-x-da
    l-18-55-mm-czarny.bhtml#content_3c

    hmm wydaje mi sie calkiem trafiony i chyba juz podaruje sobie ten
    18-200 moze kiedys dokupie a teraz nagrywanie filmikow sie przyda
    do tego karta SD i zasilanie z AA i 2200zl ehh