  • Data: 2009-10-22 11:05:43
    Temat: Re: wybor lustrzanki.
    Od: Les <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    to nie do Ciebie - to do autora wątku!

    MOIM ZDANIEM, bez sensu (jak nie głupotą) jest to, jak się zmienia
    kompakt na lustro i ma się to samo - na dodatek w domyśle, że nie
    będzie się rozbudowywać systemu.

    A co do zakupu lustra (JEDNAK) - jakiego wyboru pytający by nie
    zrobił, to i tak wybierze źle. Nie spotkałem jeszcze kogoś, kto
    kupiłby swoją pierwszą lustrzankę i był zadowolony. Największy szok
    jest po przejściu z jakiegoś małego kompakcika na lepsze lustro - źle
    naświetlone klatki i beznadziejne kolory, itp!!! - bo wszystko trzeba
    ustawiać, a nie włączyć program. Znam z autopsji (nie mojej).

    Pozdrawiam
    Les