  • 51. Data: 2012-07-19 00:11:51
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Mario napisał:
    > W dniu 2012-07-18 11:01, AlexY pisze:
    [..]

    > Proza - mowa niewierszowana, przeciwieństwo wiersza.
    > Jak nie prozą ani wierszem, to co pozostaje?]
    >
    > ale kojaże
    >
    > Kojarzę.
    >
    > pytanie zadane tak
    >
    > To zdanie też trzeba przeczytać kilka razy aby zrozumieć :) Gdybyś nie
    > wiedział to podpowiem, że oprócz przecinków wymyślono tez kropki. Warto
    > je czasami użyć.

    Na szczęście tutaj nikt mi bana nie da. :>

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 52. Data: 2012-07-19 01:29:36
    Od: " MH" <l...@N...gazeta.pl>

    AlexY <a...@i...pl> napisał(a):

    > Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
    > bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
    > (synowie) też sobie taki papier załatwił. Urażona duma?

    Po prostu brak czasu na kontrolę edukacji potomstwa!! Ważniejszą sprawą jest
    opisywanie w internecie procedury sfajdania się kocura do ukochanego kompa,
    kosztów z tym związanych etc.. I chłodzenie kompa poprzez otwieranie obudowy
    (buahaha). Zapewne podpatrzył to u użytkowników F126p zasuwających latem na
    urlop. I na sryljonie innych grup tematycznych trzeba też pokazać swój geniusz.
    No to kiedy ma znależć czas na takie duperele jak potomstwo??

    MH

  • 53. Data: 2012-08-14 19:06:39
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid>

    > Po to, żeby było wiadomo, kto coś sobą reprezentuje.

    Wiesz już "kto coś sobą prezentuje" i co dalej ?

    > Jest na Elektrodzie taki sobie ranking:
    > http://www.elektroda.pl/rtvforum/pomocni.php zawierający ponad 28000
    > stron. Zakładając jako minimum 5 punktów za pomoc jedynie ledwie
    > pierwsze 207 stron jest warte uwagi. Mniej niż 1%
    >
    > [...]
    >
    > Forum jest PRYWATNE i jego WŁAŚCICIEL ustala zasady.

    Ale "po co powstało" pyta a nie czy jest prywatne i kto ustala zasady.

    > Pewne posunięcia służą właśnie podniesieniu jakości.

    Jakości czego ?

    > Choćby to, żeby
    > skończyć z zakładaniem konta tylko po to, żeby o rezystor do diody LED
    > zapytać.

    Chyba o to, by nikt o to nie pytał. Inaczej mógłby pytać bez zakładania
    konta albo po zalogowaniu się kontem openid lub tp

    > Dla osoby, która naprawdę interesuje się elektroniką i opanowała
    > podstawy zdobycie kilku punktów, żeby zalożyć nowy wątek nie stanowi
    > najmniejszego problemu.

    Dla osoby, która zna już odpowiedź, zadawanie pytania nie jest do niczego
    potrzebne

    > A jesli stanowi - wystarczy poprosić. Ale to wymaga minimum
    > grzeczności.

    Nie jest czasem tak, że właściciel mówi "odwalcie się już" ? :-)

  • 54. Data: 2012-08-14 19:11:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid>

    > Wiem tyle, że nie masz punktów. Czyli nic jeszcze dla tamtej
    > społeczności nie zrobiłeś.

    Starter kity powinni sprzedawać :-)