  • 31. Data: 2012-07-18 11:01:40
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jasne. Tylko jakoś nikt nie stwierdził epidemicznego charakteru
    > dysleksji. A to cholerstwo nagle się pojawiło w latach 90-tych
    > zeszłego wieku u 30+% uczniów i już zostało. Wcześniej to były
    > pojedyncze przypadki.

    Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
    bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
    (synowie) też sobie taki papier załatwił. Urażona duma? Tak samo jak
    rodziców się nie wybiera to i w sposób życia dzieci nie powinno się
    przesadnie ingerować, chciał - ma, jego sprawa, ale może problem
    faktycznie istnieje i są osoby które rzeczywiście mają problem z nauką
    zasad pisowni?

    > Stylistyki i gramatyki moderatorstwo Elektrody się nie czepia.
    > Problemy są z naprawdę rażącą ortografią. Żeby dostać bana za
    > ortografię trzeba się bardzo mocno o to starać.

    Nie chce mi się szukać ale jestem pewien że się czepiają, ofc nie ma to
    być pisane prozą, rymowanką itp ale kojaże pytanie zadane tak
    niechlujnie że musiałem przeczytać drugi raz żeby się domyśleć o co
    chodzi, ortograficznie było ok, tylko brzmiało jakby yoda pytał, dostał
    zjebki..

    > Ja przesadzam? Z czym?

    Traktowaniem innych z góry, fakt że masz dużą wiedzę w zakresie
    przetwornic ale sugerowanie komuś żeby nie wnikał w temat którego nie
    zrozumie jest bardzo delikatnie mówiąc po prostu chamskie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 32. Data: 2012-07-18 11:09:44
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 18 Jul 2012 08:04:51 +0000 (UTC),
    MH <l...@N...gazeta.pl> screamed:
    > Jakieś wnioski z tego? Izolować, a może pozabijać...

    Cofnąć nienależne papiery (tym, którzy dostali bo tak).
    No przecież nikt siłą nikogo nie zmusi do nauki materiału z zakresu
    szkoły podstawowej. Dla takich aktywnych inaczej są ułatwiacze
    w postaci sprawdzaczy pisowni.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:217B ]
    [ 11:07:36 user up 13233 days, 23:02, 1 user, load average: 0.90, 0.18, 0.50 ]

    Bend over and take it like a man!

  • 33. Data: 2012-07-18 11:27:12
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 17 Jul 2012 16:59:44 +0200,
    Jacek <a...@o...pl> screamed:

    Za_dać_ pytanie to nie do końca dać. ;)
    (Zgaduję tak jak ty.)

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:238B ]
    [ 11:26:36 user up 13233 days, 23:21, 1 user, load average: 0.90, 0.18, 0.50 ]

    My father taught me to work; he did not teach me to love it. -- A. Lincoln

  • 34. Data: 2012-07-18 11:59:44
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello AlexY,

    Wednesday, July 18, 2012, 11:01:40 AM, you wrote:

    > Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
    > bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
    > (synowie) też sobie taki papier załatwił.

    Chciał załatwić. Wybiłem mu to z głowy.

> [...]
    > sprawa, ale może problem faktycznie istnieje i są osoby które
    > rzeczywiście mają problem z nauką zasad pisowni?

    Ale nie tyle! Zdecydowana większość tzw. dyslektyków, to najzwyklejsze
    w świecie lenie i ofiary bezstresowego wychowania!

> [...]
    > niechlujnie że musiałem przeczytać drugi raz żeby się domyśleć o co
    > chodzi, ortograficznie było ok, tylko brzmiało jakby yoda pytał, dostał

    Jeśli coś jest napisane tak, że nie sposób tego zrozumieć, to co w tym
    dziwnego, że dostał zjebki? Ale pomiędzy dostaniem zjebek a banem jest
    bardzo daleka droga.

    > Traktowaniem innych z góry,

    Ale ja nikogo nijak nie traktuję. Jak ktoś da dupy, to mu to piszę.
    http://rtfm.killfile.pl/#KEEPCOOL
    http://rtfm.killfile.pl/#lajza - przeczytaj ze zrozumieniem.

    > fakt że masz dużą wiedzę w zakresie przetwornic ale sugerowanie
    > komuś żeby nie wnikał w temat którego nie zrozumie jest bardzo
    > delikatnie mówiąc po prostu chamskie.

    Jesli ktoś w kwiestii, w której chodzi o indukcyjność, brnie w
    matematykę tak daleko, że gubi z wzorów właśnie indukcyjność, to go
    sprowadzam na Ziemię, do prostszej matematyki. Która tu w zupełnosci
    wystarczy. I tyle. Konstatacja faktu, że ktoś się zagubił w wywodzie
    chamstwem?

    Chamstwem jest plucie jadem na kogoś, kto dał merytoryczne wskazówki i
    zaoferował pomoc.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 35. Data: 2012-07-18 12:06:00
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Ukaniu,

    Wednesday, July 18, 2012, 11:01:16 AM, you wrote:

    > EE tam. Dobrze, że fachowcy chcą odpowiadać na głupie ich zdaniem
    > pytania z elementarnymi błędami w sztuce.

    Coraz bardziej mam w dupie takie pytania. Lenie z roszczeniowa
    postawą, dla których każde zwrócenie uwagi na ich elementarne błędy
    jest "chamstwem", skutecznie odstręczają od udzielania pomocy.

    Mi nie zależy - naprawdę mam co robić w życiu. Dziele się wiedzą z
    własnej woli i bezinteresownie. W sposób, w jaki potrafię. Nie podoba
    się - nie czytać. Ja się za PLONKi nie obrażam.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2012-07-18 12:19:59
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    wiadomości news:685295196.20120718115944@pik-net.pl.invalid...
    > Chciał załatwić. Wybiłem mu to z głowy.

    Czyli jednak tatuś nie przypilnował dziecka należycie i teraz dzieciak sadzi
    byki i szuka wyjścia przez papier.

    Marek

  • 37. Data: 2012-07-18 12:20:02
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Artur,

    Wednesday, July 18, 2012, 11:27:12 AM, you wrote:

    > Za_dać_ pytanie to nie do końca dać. ;)
    > (Zgaduję tak jak ty.)

    "Płaci" się punktami w dzialach, w których zadaje się pytania. Za
    publikację własnego rozwiązania w dziale DIY
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/forum85.html można DOSTAĆ 300
    punktów.
    "Płacić" trzeba w dziale dla początkujących, zasilaniu, w działach
    serwisowych.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 38. Data: 2012-07-18 18:36:59
    Od: " nenik" <n...@N...gazeta.pl>

    > Nie masz wystarczającej ilości punktów aby założyć temat na tym forum,
    > potrzeba punktów punktów!
    >
    > Bez komentarza...

    Zarejestrowalem sie na pewnym forum czy portalu. Klikam pobierz zalacznik,
    a tam licznik 400h i info: aby pobrac zalacznik lub cos napisac musisz spedzic
    na forum te 400h. Wiec z elektroda bym nie przesadzal:)
    Fakt ze czasem grzebiac w necie chce sie komus podpowiedziec a bez rejestracji
    kupa, trudno.

  • 39. Data: 2012-07-18 19:22:15
    Od: DooMiniK <bachus@bachus>

    On 17/07/2012 17:48, RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello Jakub,
    >
    > Tuesday, July 17, 2012, 6:35:53 PM, you wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Czyli jesteś poniżej 2.17% użytkowników Elektrody - ciesz się -
    > zaliczasz sie do pozostałych 97.93% - jesteś w większości!
    [...]

    RoManie, ale mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę ze swojej
    'mani wielkości'? ;-) Z tego co kojarzę z elektrody, czy Twojej strony
    masz styl pisania: "bierzcie i jedzcie z tego wszyscy" i cieszcie
    się, że trafiliście na mnie? ;-) Mentorstwo aż kipi :>

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)post(dot)peel

  • 40. Data: 2012-07-18 19:33:31
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello DooMiniK,

    Wednesday, July 18, 2012, 7:22:15 PM, you wrote:

    > RoManie, ale mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę ze swojej
    > 'mani wielkości'? ;-)

    Bez przesady.

    > Z tego co kojarzę z elektrody, czy Twojej strony masz styl pisania:
    > "bierzcie i jedzcie z tego wszyscy" i cieszcie się, że trafiliście
    > na mnie? ;-) Mentorstwo aż kipi :>

    Choćby nawet, to co z tego? Ja przynajmniej coś daję a nie tylko żądam
    dla siebie. Mam kisić wiedzę?

    --
    Best regards,
    RoMan