  • Data: 2012-07-17 23:51:27
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: "Anerys" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:1iikhi3tzenko.iyylx8xo0v2a$.dlg@40tude.net...

    > BTW, jesteś tylko elektronikiem, czy może krótkofalowcem też?

    Na szczęście tylko to pierwsze, odpytanie callbooki nie zwróciły żadnej
    informacji co do drugiego.

    > Bo to, że krótkofalowcy mają pod deklem tak samo, jak prezesi PZD, to
    > wiem,

    O, to zależy kto gdzie i kiedy... ale to prawda, niektórzy mają, za
    przeproszeniem, nasrane i najebane, jak w stajni Augiasza. Najgorsze, że
    młodzi się na nich wzorują/wzorowali, bo często, pardon le mot, starsi
    dawali zły przykład...

    > ale elektronicy, myślałem, że są normalni.

    Większość, znaczna, z pewnością ma równo pod sufitem...

    > Weź na przykład Jana Kaczmarka...
    > http://www.youtube.com/watch?v=9t72ulihWn0

    Chciałem się zrewanżować podobnym bonusem, ale znalazłem tylko to:
    http://news.elektroda.pl/strona-dla-elektrykow-t5919
    1.html
    (tak, widzę treść linku...)
    Tam piszą, że to Pietrzak miał śpiewać, ja jednak kojarzę głos Kaczmarka, a
    instrument przygrywający najbardziej fortepian.