  • Data: 2012-07-18 11:01:40
    Temat: Re: www.elektroda.pl - raz jeszcze
    Od: AlexY <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Jasne. Tylko jakoś nikt nie stwierdził epidemicznego charakteru
    > dysleksji. A to cholerstwo nagle się pojawiło w latach 90-tych
    > zeszłego wieku u 30+% uczniów i już zostało. Wcześniej to były
    > pojedyncze przypadki.

    Nie pierwszy raz wracasz do tematu dysleksji, zdaje się że boli Cie to
    bardzo, zwłaszcza że jeśli dobrze pamiętam wspominałeś że Twój syn
    (synowie) też sobie taki papier załatwił. Urażona duma? Tak samo jak
    rodziców się nie wybiera to i w sposób życia dzieci nie powinno się
    przesadnie ingerować, chciał - ma, jego sprawa, ale może problem
    faktycznie istnieje i są osoby które rzeczywiście mają problem z nauką
    zasad pisowni?

    > Stylistyki i gramatyki moderatorstwo Elektrody się nie czepia.
    > Problemy są z naprawdę rażącą ortografią. Żeby dostać bana za
    > ortografię trzeba się bardzo mocno o to starać.

    Nie chce mi się szukać ale jestem pewien że się czepiają, ofc nie ma to
    być pisane prozą, rymowanką itp ale kojaże pytanie zadane tak
    niechlujnie że musiałem przeczytać drugi raz żeby się domyśleć o co
    chodzi, ortograficznie było ok, tylko brzmiało jakby yoda pytał, dostał
    zjebki..

    > Ja przesadzam? Z czym?

    Traktowaniem innych z góry, fakt że masz dużą wiedzę w zakresie
    przetwornic ale sugerowanie komuś żeby nie wnikał w temat którego nie
    zrozumie jest bardzo delikatnie mówiąc po prostu chamskie.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html