  • Data: 2010-06-18 21:22:42
    Temat: Re: ... wspanialy narod, tylko ludzie k^#wy
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale jak zapuścisz 'whois' to masz dokładniej:
    >
    >     Zygmunt Szczepanowski
    >     301 North Park Avenue
    >     Linden, New Jersey 07036
    >     United States

    WOW odkryles ponownie Ameryke.
    Przecez te informacje podawalem juz kilka razy na tej grupie.
    Jesli nie wierzysz to poszukaj.
    Jesli nie bedziesz potrafil tych informacji odnalezc, to popros
    stalych bywalcow o potwierdzenie.
    Jesli nie bedzie mial ci kto pomoc w potwierdzeniu, ze takie
    informacje tu zamieszczalem,to daj znac i osobiscie to udowodnie jesli
    poprosisz.

    Dziwne ze zawsze znajda sie takie osobniki co to mysla, ze ja sie
    ukrywam a oni w podnieceniu przybiegaja z takimi informacjami.
    Az takich niedorajdow szkoda.
    Ale i tak jak na razie nikt nie przebil niejakiego H..dowanskiego
    Tamten to juz zupelny kretyn, nawet jak mu dawalem namiary do swoich
    zdjec, to do konca twierdzil, ze nie moze biedaczyna dotrzec do nich i
    zobaczyc jakiekolwiek moje zdjecie.

    > Ja mogę zionąć obrzydzeniem i na duże odległości ;-)

    Ale nie az tak, zeby nie miec radosci z tego, ze odkrywasz informacje
    o mnie krore sam tu wiele razy podawalem.
    Baw sie dobrze ale po co sie osmieszasz tym, ze odkryles nie ukrywane
    przezemnie informacje o mnie.