  • Data: 2010-06-18 21:01:35
    Temat: Re: ... wspanialy narod, tylko ludzie k^#wy
    Od: "pl.rec.foto.cyfrowa" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Mikołaj, za dużo wymagasz, on nawet na stronie www nie podpisuje się
    > nazwiskiem...

    Synu ales ty glupi, az zal dupe sciska.
    Na stronie przy kazdym zamowieniu zdjec jest odsylana informacja z
    moim nazwiskiem.
    Tak samo do niedawna byla tam informacja z informacja o mojej
    przynaleznosci do PPA
    gdzie tez byly pelne informacje o mnie.

    > http://www.ziggyphotoonline.com
    > "
    > CONTACT:
    > Phone: (908) 966-3075 - ask Ziggy (Zygmunt)
    > E-mail: ZIGGY PHOTO or ALLZONE PHOTO
    > Address: 301 North Park Ave. #4, Linden, NJ 07036
    > "
    >
    > ale może ktoś mieszka niedaleko ? :)

    Kilka osob mieszka zupelnie niedaleko.
    Osobiscie sie poznalismy dzieki pisaniu na ta grupe.
    Jedna z tych osob zaliczam do moich najlepszych przyjaciol.
    Z stosunku do paru innych mam mile wspomnienis z kontaktow osobistych.
    Nawet moja strona internetowa zostala zbudowana przez jedna z tych
    osob.

    Wiec nie podniecaj sie tak, bo sobie pampersa zabrudzisz.

    Od lat co jakis czas zamieszczam tez pelne dane o swoim adresie
    zamieszkania i numery telefoniczne
    jakie posiadam.
    Jesli nie jestes przyglupem, to latwo to znajdziesz.
    Zamieszczalem te informacje nawet ze wzgledu na takich debili, co to
    udawali ze nie moga mnie dopasc jedynie z tego powodu, ze nie wiedza
    jak do mnie trafic.
    Nawet Roger z krakowa po po takiej mojej informacji odpisal jednego
    razu zebym sie takimi nie przejmowal.
    Zawsze wszystkim bidulom takim jak ty staram sie ulatwic spotkanie ze
    mna.
    To juz bylo na grupie przerabiane pare razy.

    Zadziwiajace, ze za kazdym razem osobniki twojego pokroju chca sie
    posluzyc kims innym a nie osobiscie.