eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikawskaźnik temp silnikaRe: wskaźnik temp silnika
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
    atman.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!feeder.erje.net!us.feeder.erje.net!news.glo
    rb.com!news-out.readnews.com!transit4.readnews.com!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: wskaźnik temp silnika
    References: <X...@l...net>
    <529236fe$0$2185$65785112@news.neostrada.pl>
    <l72nvb$f1u$1@mx1.internetia.pl>
    <5294e7c0$0$2172$65785112@news.neostrada.pl>
    <l73epg$m7e$1@mx1.internetia.pl>
    <5295b734$0$2174$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <52971155$0$2169$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: : : :
    User-Agent: slrn/pre1.0.2-11 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Date: 28 Nov 2013 12:50:57 GMT
    Lines: 55
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1385643057 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2279 77.253.217.116:57655
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:655874
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F napisał:

    >>>> To jedź w góry a nie A4.
    >>> Kasprowy, Sniezka czy przelecz Brenner ?
    >> Na Kasprowy nie bardzo jest kędy,
    >
    > Jakos musieli wwiezc materialy do budowy stacji kolejki :-)

    Kuniem. Zresztą większość materiałów jest miejscowych (lokalne kamulce).
    To samo z obserwatorium meteorologicznym. A jak juz kolejka jest, to nią
    się wozi co potrzeba.

    >> ale na Śnieżke wjeżdzałem samochodem. Można się zdziwić, że to tak
    >> gładko i szybko idzie. W każdym razie nie polega to na jechaniu cały
    >> czas z pedałem w podłodze.
    >
    > A my chcemy z pedalem w podlodze, zeby spradzic czy sie silnik
    > przegrzewa :-)
    >
    > No dobra, na mniejszej predkosci tez sie moze przegrzac, jak gora
    > stroma, a predkosc mala.

    Mniejszej prędkości?! Chciałbym, żeby z taką średnią preśkością dało
    się poruszać po Warszawie!

    >> Brenner w ogóle jest niską i łatwą do pokonania przełęczą, więc nie
    >> ma o czym gadać.
    >
    > Ale jednak spory kawal pod gorke, i mozliwosc osiagniecia wiekszej
    > predkosci.

    Spory, ale nie taki stromy jak choćby w poniższych przypadkach.
    Za rzymskich czasów było tam dużo gorzej.

    >> Ale jakaś Furka czy Szosa Transfogarska, to już może dać w kość
    >> i w chłodnicę Długotrwałością, monotonicznością funkcji. Bo takie
    >> nachylenia, to i u nas są.
    >
    > Hi hi, znalazlem
    > http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_highest_paved_r
    oads_in_Europe
    >
    > oraz
    > http://en.wikipedia.org/wiki/Hors_cat%C3%A9gorie
    > np
    > http://ledicodutour.perso.sfr.fr/montagnes/cols__g/g
    landon.htm
    >
    > profil robi wrazenie :-)

    Przypomniały mi się obrazki z moich pierwszych podróży po Alpach (lata
    siedemdziesiąte). Samochody pomocy technicznej jeździły z przytroczonymi
    ogromnymi pękami pasków klinowych. Ale wtedy to tam kręciło się dużo
    pojazdów takich jak Fiat 500.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: