  • 1. Data: 2012-06-24 15:56:54
    Temat: wreszcie się dorobiłem galerii
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    Witam,

    Od paru dni konfiguruję w wolnych chwilach prywatną galerię fotografii.
    Jak na gościa, który na codzień zawodowo zajmuje się hostingiem i budową
    stron internetowych to _wreszcie_ się dorobiłem własnej strony z fotkami :-)

    Zapraszam - na bieżąco będę dorzucać różne galerie - na razie wrzuciłem
    małą grupkę fotek.

    www.babicz.art.pl

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    polski webhosting

  • 2. Data: 2012-06-25 11:38:29
    Temat: Re: wreszcie się dorobiłem galerii
    Od: Les <s...@p...fm>

    Może wrzuć więcej fotek, bo te co są to i mało i słabe.

    Pozdrawiam
    Les

    PS. Może i ja się skuszę na swoją stronkę

  • 3. Data: 2012-06-25 11:53:36
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-25 11:38, Les pisze:
    > Może wrzuć więcej fotek, bo te co są to i mało i słabe.

    Słabe - jak już krytykujesz to zrób to porządnie.
    Dawaj swoje foty, ocenimy ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2012-06-25 12:04:40
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/06/2012 10:53, quent wrote:

    > Słabe - jak już krytykujesz to zrób to porządnie.
    > Dawaj swoje foty, ocenimy ;-)

    Nie trzeba samemu śpiewać jak Freddie Mercury, żeby poznać się na
    Justinie Bieberze. ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 5. Data: 2012-06-25 12:12:45
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-06-25 12:04, kamil pisze:

    > Nie trzeba samemu śpiewać jak Freddie Mercury, żeby poznać się na
    > Justinie Bieberze. ;-)

    Chodzi o to, że taka opinia "słabe" jest psu na budę. Więcej życzliwości
    by się przydało - mógłby po prostu napisać jakąś konstruktywną krytykę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2012-06-25 13:29:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-06-24 15:56, crazy bejbi pisze:
> [...]
    > Jak na gościa, który na codzień zawodowo zajmuje się hostingiem i budową
    > stron internetowych to _wreszcie_ się dorobiłem własnej strony z fotkami

    Dziś, w zalewie takiej ilości zdjęć, niestety wywołać emocje trudno. Po
    prostu zdjęcia - to jedyny komentarz nie będący niczym ''na siłę
    napisanym''.

    Przewijanie w poziomie jest straszne, ajpodowa moda może i jest modna,
    ale wymaga za każdym razem przeostrzenia wzroku na czas sekundy, a to
    męczy. Może gdyby to trwało krócej, nie drażniłoby tak.

    --
    pozdrawia Adam
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie

  • 7. Data: 2012-06-25 16:05:46
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 25/06/2012 11:12, quent wrote:

    > Chodzi o to, że taka opinia "słabe" jest psu na budę. Więcej życzliwości
    > by się przydało - mógłby po prostu napisać jakąś konstruktywną krytykę.

    Konstruktywnie, to panorama Tatr jest dość ciekawa, chociaż można było
    doświetlić dół z użyciem szarej połówki. Sosna w Pieninach też ładnie
    ujęta, ale chmury mocno wyszły przepalone, a szkoda bo kadr aż mi
    przypomniał że od maja nie byłem w górach.

    Reszta zdjęć po prostu przypadkowo-przeciętna.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 8. Data: 2012-06-25 19:26:11
    Od: j-l-f <j...@g...pl>

    > www.babicz.art.pl

    Słabizna, świadcząca o tym, że autor nie zna się na niczym i nie ma
    talentu - sorry, ale takie są reguły gry, ty się pochwa-liłeś
    publicznie, ja mówię publicznie, co o tym myślę.

    Nie rozumiem tego zjawiska - każdy chce mieć własną GALERYĘ, tylko nie
    chce mieć WŁASNYCH zdjęć!?

  • 9. Data: 2012-06-25 21:03:59
    Od: "ZubekPhoto " <z...@N...gazeta.pl>

    crazy bejbi <t...@n...ma.wcale> napisał(a):

> [...]
    fotkami :-)

    > Zapraszam - na bieżąco będę dorzucać różne galerie - na razie

    Zimowe zdjecia z Tatr bardzo fajnie sie oglada, Panoramny tez, szczegolnie w
    full screen. Troche mnie ten napis irytowal w gornym prawym rogu.

    Panorama z Grecji wogole mi sie nie laduje.

  • 10. Data: 2012-07-02 19:29:02
    Od: Les <s...@p...fm>

    W dniu poniedziałek, 25 czerwca 2012 11:53:36 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Słabe - jak już krytykujesz to zrób to porządnie.
    > Dawaj swoje foty, ocenimy ;-)
    >
    > --
    > Pozdr.
    > www.elipsa.info

    Witam ponownie,
    swoje foty dam, jak sobie w końcu zrobię galerię - bo największym problemem jest u
    mnie wybranie zdjęc!

    Ale wracając do tematu:
    - zakładka suwalszczyzna: 5 fotek, w tym 3 prawie tego samego ujęcia (drugie
    najlepsze) z ostatnim zdjęciem najgorszym. Za mało fotek i to koszmarne przewijanie
    na boki (i bez końca na dodatek)
    - zakładka Tatry Słowackie 2011 - jedna panorama - dlaczego tylko jedna - lubię
    panoramy i ta też mi się podoba. Więcej panoram!
    - Tatry Polskie 2011 - ale zapodałeś - aż 3 fotki. Aparat się zepsuł?? Druga
    najfajniejsza, tylko zamiast tego nieciekawego nieba (chmury jak chmury) pokazałbym
    więcej tego kamienia. Reszta zwyczajna - nawet może by gdyby nie mizerna ilośc - i
    nie mówię żeby było 200 ale ze 20 co najmniej.
    - zakładka Kasprowy Wierch - zima 2011 - ŁAŁ - aż 6 fotek. Niestety słabe, komórką
    można by było takie same zrobic, nic ciekawego - fotki z wycieczki.
    - zakładka Pieniny 2011 - 2 fotki i to tej samej sosny. Tu muszę powiedziec, że druga
    była by fajniejsza bez centralnego kadru i niepotrzebnego nieba, ale i tak chyba
    najlepsza od początku.
    - zakładka Jura 2012 - 4 fotki - słabe, nic ciekawego, słaba kompozycja i za dużo
    nieba (na dodatek bez chmurek) - takich bym nie pokazywał.
    - zakładka Różne zwierzęta - 1 fotka - naprawdę nie masz jeszcze 2 fotek, żeby
    wypełni ekran? Zwykłe zdjęcie - nic ciekawego.
    - zakładka Pająki - 4 fotki tego samego pająka - chyba pierwsze dobre - reszta to
    warjacje na temat.
    - zakładka panoramy sferyczne 360° - nareszcie coś ciekawego - może powinienieś się
    skupic na robieniu panoram sferycznych lub zwykłych - z tego co widac (niestety mało
    ich jest) to najlepiej Ci wychodzą panoramy.

    Kilka uwag na koniec:
    - niebo nie zawsze jest potrzebne na zdjęciu - przeważnie jak jest bezchmurne
    - zdjęcia robi się też w inną porę niż południe - powiem więcej: rankiem wychodzą
    najfajniej (ale ranek w lecie to nie 8.00 a tak przed 4.00)
    - wstawianie dat do tytułów w Twoim przypadku to nie najlepszy pomysł - lepiej robic
    uniwersalne kategorie
    - powtarzanie tych samych miejsc i modeli na kolejnych fotkach w galerii tylko
    zniechęca "oglądacza"
    - kompozycja centralna to tylko do makro (ewentualnie zdjęcia rodzinne).

    Pozdrawiam
    Les