  • Data: 2010-10-04 08:53:05
    Temat: Re: wprawki 3D
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zrobienie zdjecia 3D nie jest proste pomimo ze wystarczy zamienic kanal
    > czerwony. Musisz pamietac o parametrach przesuniecia obu zdjec wzgledem
    > siebie a do tego z wyczuciem regulować przesuniecie kanalu.
    > Z tego co pamietam, kiedys ktos fotografowal Palac Kultury i aby
    > prawidlowo ogladac obraz koncowy przesuniecie wynosilo ponad 10m
    > Nie pamietam juz, ale jest na to jakis wzor.

    przesunięcie ustawiam automatycznie w programie anaglifmaker.
    trenuję to przesunięcie przy robieniu zdjęcia.
    kiedy tło jest bardzo odległe to staram się drugie zdjęcie celować środkowym
    celownikiem w ten sam punkt a kiedy tło jest kilkanaście-kilkadziesiąt m ode
    mnie to celuję w punkt przesunięty trochę w lewo w stosunku do pierwszego
    zdjęcia.
    dobrze?