  • Data: 2024-09-21 19:47:04
    Temat: Re: wpadłem w siodło
    Od: PiteR <e...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    in <news:XnsB1E2DD7D4E631dayrider@127.0.0.1>
    user PiteR pisze tak:

    > Byłem dziś w warsztacie. Sprawdzili mi dokładnie całe zawieszenie.
    > Macali breszką i nic. Powiedzieli, że trzeba sie przejechać.
    > Zapakowało się dwóch i po chwili wrócili. No stuka. Szef się zmył,
    > pracownik się męczył. Zeszło się czterech i zaczeli cmokać.
    >
    > Diagnoza dla mnie: można jeździć koło nie odpadnie, wahacz sie nie
    > rozepnie. Co jest nie wiemy, prawdopodobnie 99% uszkodził pan
    > poduszki amortyzatorów. Trzeba wymienić i ew szukac dalej.
    >
    > Ja sie przychylam do poduszek bo słyszałem tym razem z zewnątrz
    > kiedy odjeżdzali jak to strzela z okolicy nad kołem.

> [...]

    ok sam znalazłem.

    Zacząłem rozbierać zawieszenie po kawałku i jeździć.
    Zajęło to po pracy 21 dni w sumie.

    Okazało się, że jedna ze śrub była niedokręcona i rozbił się otwór z
    kółka na jajko i zdradziecko przesuwało się w czasie jazdy.

    Teraz hgw co zrobić. Zaspawać to jajo?

    Wstawione było najtańsze gówno marki Starline, które w porównaniu do np
    Febi różni się średnicą co prowokuje luz.

    Także kiedy sprawdzacie zawieszenie to nie tylko breszka
    ale klucz i próbujemy dociągać śruby.

    --
    Piter

    # Nie Zawsze Gratem