    From: BartekK <s...@d...org>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: witam i pytam
    Date: Tue, 10 Apr 2012 01:50:03 +0200

    W dniu 2012-04-08 17:30, Jan pisze:
    > Witam Serdecznie.
    > Mam zagwozdkę: program "zalecany: przez "producenta" dysku czyli do
    > dysku SAMSUNG soft: SeaTools for Windows we wszystkich testach (z
    > wyjątkiem jednego - gdzie kasuje dane z dysku :)
    > NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
    > 50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
    > CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
    > Co robić.....?
    Olać, to nie jest zły stan.

    > Ps. dojechały do mnie "nowe" dysie Seagate Constellation i oczywiście
    > mam znów problem, jakżeby inaczej - radzę sobie z nim "ręcznie", ale
    > może jest jakaś recepta na to:
    > mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
    > wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,
    > ale może czegoś nie wiem.
    Zależy od używanego systemu operacyjnego, więc pytaj na grupie
    odpowiedniej do tego systemu. Jakoś nie widzę problemu zrobienia choćby
    pliku .bat .cmd lub dowolnego innego skryptowego dla innego systemu
    operacyjnego i powłoki, w którym zapiszesz cos na zasadzie:
    xcopy -R D:*.* G:
    xcopy -R E:*.* G:
    xcopy -R F:*.* G:
    wiec wykonanie takiego skryptu odpali ci kopiowanie, po kolei z kazdej
    partycji, na dysk docelowy. Wg. mnie ważne - nie zapuszczaj więcej niż 1
    kopiowania na raz! zwłaszcza w dziadoskim TC, bo równoczesne walczące ze
    sobą zapisy i odczyty po pierwsze będą znacznie wolniejsze niż zrobienie
    tego po kolei, a po drugie spowodują sieczkę i maksymalną fragmetację
    docelowego dysku.

    > Ps2. irytujące jest dla mnie od dawna, jak Total Commander podczas
    > przenoszenia danych, podczas napotkania pliku/plików z atrybutem
    > ukryty/systemowy wyświetla monit czy go usunąć - czyli przenieść do
    > nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
    > przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.
    To użyj innego softu, który jest mądrzejszy, i przy pierwszym
    wystąpieniu problemu-zapytania możesz dać "zastosuj odpowiedź do
    wszystkich kolejnych" (albo wręcz odpowiedź ustawić nim zacznie
    kopiować) np FAR menager, Midnight Commander itp darmowe

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173