  • Data: 2012-04-09 14:14:58
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: "maX" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jan" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:61e62f2f-99ed-462f-b6de-4f61c18a8ccd@k4g2000yqa
    .googlegroups.com...
    > NIE wykrywa żadnych błędów/problemów z moim dysiem (który ma jeszcze
    > 50 dni gwarancji), natomiast HD Tune Pro v5.0 krzyczy o 216
    > CALIBRATION RETRY COUNT (fotki mogę wrzucić)
    > Co robić.....?
    .
    Ale tylko zglasza to w raporcie ze SMARTAa, czy na starcie wyświetla jakiś
    ostrzegawczy komunikat?

    > mam dysk 1 TB, na nim 3 partycje, jak automatycznie skopiować
    > wszystkie dane z niego na 1 partycję dysku 2 TB. Pewnie się nie da,
    > ale może czegoś nie wiem.

    Podświetlasz w TC wszystkie katalogi i pliki w jednej partycji, dajesz
    kopiuj, jak otworzy się okienko kopiowania to przyciskasz "w tle".
    Przechodzisz na drugą partycję i robisz to samo. A potem trzecią. W ten
    sposób cała zawartość trzech partycji (kopiowanych równocześnie) znajdzie
    się na drugim dysku.

    > Ps2. irytujące jest dla mnie od dawna, jak Total Commander podczas
    > przenoszenia danych, podczas napotkania pliku/plików z atrybutem
    > ukryty/systemowy wyświetla monit czy go usunąć - czyli przenieść do
    > nowej lokalizacji. Wyobraźcie sobie, że "zapuszczamy" jakieś
    > przenoszenie danych a ten TC czeka na naszą reakcję a nas nie ma.

    Jeśli to w kontekście akapitu wyżej, to zamiast "przenieś" daj "kopiuj", a
    potem zamiast usuwania danych ze źródła zrób "Szybkie formatowanie" tych
    partycji. Szybkie formatowanie trwa znacznie krócej niż kasowanie wszystkich
    plików z danej partycji i oczywiście jak juz się zacznie to nie zadaje
    żadnych pytań.