  • Data: 2012-04-18 03:27:01
    Temat: Re: witam i pytam
    Od: Michal <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-16 13:12, BartekK pisze:

    > Wiesz, może już większość problemów jest rozwiązana dawno w nowszych
    > wersjach, ale kiedy ja go próbowałem, to mnie zraziło:

    Musiało to być dość dawno temu, bo intensywnie z niego korzystam i nie
    pamiętam bym z tym miał problemy.

    > - własny mechanizm kopiowania, który potrafił się megaślimaczyć na
    > dyskach usb/flash (gdzie zwykłe kopiowanie windowsa potrafiło to robić
    > normalnie i szybko)

    ?
    Nie zauważyłem. Nie podejrzewam Cię, że traktujesz kopiowanie do cache,
    a dopiero potem w tle na zazwyczaj dość wolne nośniki USB z mechanizmów
    systemowych jako plus. Osobiście wolę widzieć w jakim tempie idzie zapis
    i kiedy konkretnie się skończy niż to systemowe czy nośniki USB w NTFS
    "kopiowanie" ~2GB na wolny USB w ułamku sekundy, a potem pracowite
    zapisywanie fizyczne z cache, które nie wiem kiedy ostatecznie się
    skończyło.

    > - dziwne problemy z zasobami sieciowymi smb, gdy podłączam się do nich
    > na różnych nazwach użytkownika (np wejście w jeden zasób - podanie
    > user/haslo ok, wejście w drugi zasób na tym samym hoscie, ale chciałbym
    > z innym userem - a on uparcie z tamtym próbuje, no i polaczenie
    > odrzucone). Jakoś far i windowsowy explorer nie ma takiego problemu

    Trochę kopiuję po SMB za pomocą TC na stacje od Windows95OSR2, prze
    Win2k, XP aż do Win7 oraz różne mutacje linuksa i BSD, w tym proste NASy
    i aktualnie nie ma z tym problemów.

    > - puszczone kopiowanie w tle, kilkadziesiąg GB danych do przerzucenia...
    > leci sobie leci aż komputer totalnie zamula, ramu mu brakuje, okazuje
    > się że wszystko zjadł TC. Ten sam - kopiując te same dane "na wierzchu"
    > nie ma wycieku pamięci...

    Też kopiuję w tle i nie stwierdziłem. Nie używałeś czasem jakiejś bety?

    > - odpłatność. Sorry ale jeśli mam wybrać produkt który jest płatny i ma
    > jakieś błędy, a mam dostępny produkt bezpłatny, do którego mam też kod
    > źródłowy to nawet w najgorszym wypadku sam sobie je poprawie - to wiem
    > co wybrać ;)

    Jeszcze żeby miały taką wygodę i funkcjonalność. Trochę podchodziłem do
    różnych darmowych FM i pod MS Windows zawsze wracałem do TC. Za to w
    przypadku drugiego podstawowego narzędzia (kompresja) pokochałem 7zipa
    z całego serca, choć przyznaję z bólem, że wygoda obsługi GUI WinRARa
    jest jednak większa.

    --
    /MB