  • 1. Data: 2011-07-05 07:06:42
    Temat: wirtualna rzeczywistosc
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__
    piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

    No i kolejne s-f stalo sie faktem.

    J.

  • 2. Data: 2011-07-05 11:03:00
    Temat: Re: wirtualna rzeczywistosc
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Tue, 5 Jul 2011 09:06:42 +0200, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__
    piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

    > No i kolejne s-f stalo sie faktem.

    Warto zauważyć, że twarz tej "idoru" jest uśrednieniem (cokolwiek by to nie
    znaczyło) rysów pozostałych członkiń zespołu. W latach 70-tych
    eksperymentalnie potwierdzono, że takie "uśrednione" twarze są uznawane za
    bardziej atrakcyjne. To a'propos sąsiedniego wątku o edukacji i owieczkach.

    A ja tych Japonek i tak nie rozróżniam...

    --
    Artur Stachura

  • 3. Data: 2011-07-05 11:51:37
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Stachura" napisał w
    wrote:
> [...]

    >uznawane za
    >bardziej atrakcyjne. To a'propos sąsiedniego wątku o edukacji i

    Ja tam nie wiem, ale konkursy wygrywaja najladniejsze a nie
    najprzecietniejsze :-)

    >A ja tych Japonek i tak nie rozróżniam...

    z przykroscia stwierdzam ze tez nie bardzo.

    --
    Artur Stachura

  • 4. Data: 2011-07-05 12:07:56
    Od: "Artur Miller" <b...@m...com>

    > z przykroscia stwierdzam ze tez nie bardzo.

    dla pocieszenia powiem, ze one nas też nie rozróżniają :)

    @

  • 5. Data: 2011-07-05 12:33:23
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Tue, 5 Jul 2011 13:51:37 +0200, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "Artur Stachura" napisał w
    piosenkarka__ktora_nie_istnieje__FOTO_.html

    > Ja tam nie wiem, ale konkursy wygrywaja najladniejsze a nie
    > najprzecietniejsze :-)

    No właśnie: to, co zdaniem publiki jest "najładniejsze" jest też
    najbardziej przeciętne... Jak by się zawziąć, można by poddać
    ilościowej analizie fizjonomie (i nie tylko) zwycięskich i
    niedoszłych missek i poszukać korelacji. I zgłosić temat badawczy do
    nagrody igNobla.

  • 6. Data: 2011-07-05 15:19:15
    Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org>

    Newsuser J.F (j...@p...onet.pl) wrote:

    > http://deser.pl/deser/1,111857,9837365,Eguchi_Aimi__
    piosenkarka__ktora_nie
    > _istnieje__FOTO_.html
    >
    > No i kolejne s-f stalo sie faktem.

    Stanie sie faktem, jak ktos wezmie taka za zone i bedzie mial z nia dzieci
    :)))

    --
    (STS)

  • 7. Data: 2011-07-05 15:45:40
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Artur Stachura" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

    > eksperymentalnie potwierdzono, że takie "uśrednione" twarze są uznawane za
    > bardziej atrakcyjne.

    No własnie, o ile dobrze pamiętam, wynik tych testów był wręcz przeciwny.

    J.

  • 8. Data: 2011-07-05 16:25:32
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Tue, 5 Jul 2011 17:45:40 +0200, Jarek P. <j...@g...com> wrote:

    > Użytkownik "Artur Stachura" <k...@p...onet.eu> napisał w wiadomości

    > No własnie, o ile dobrze pamiętam, wynik tych testów był wręcz przeciwny.

    Pewnie o różnych badaniach czytaliśmy :-)

    Ale rzeczywiście, w odróżnieniu od konkluzji artykułu, który czytałem
    daaawno temu, są też argumenty za tezą przeciwną:
    http://findarticles.com/p/articles/mi_m2267/is_1_67/
    ai_62402556/

    --
    Artur Stachura

  • 9. Data: 2011-07-06 08:03:18
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 05.07.2011 17:19, Stanislaw Sidor pisze:

    piosenkarka__ktora_nie

    > Stanie sie faktem, jak ktos wezmie taka za zone i bedzie mial z nia
    > dzieci :)))

    Czyli kobieta, z którą się nie żenisz i nie masz z nią dzieci jest
    nieprawdziwa? ;->

  • 10. Data: 2011-07-06 15:17:44
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Jul 5, 1:03 pm, Artur Stachura <k...@p...onet.eu> wrote:

> [...]
    > bardziej atrakcyjne. To a'propos sąsiedniego wątku o edukacji i owieczkach.

    Ale one nie sa usrednione po calosci tylko wyciete jest po uznanym za
    najladniejszy fragmencie z twarzy poszczegolnych "dawczyn". Innymi
    slowy:
    twarz mlodej Cindy Crawford
    umysl Jodie Foster (iq 132)
    klata Igi Wyrwał
    itp
    Takie wybranie rodzynek.
    Wolisz caly sernik czy zlepek rodzynek? ;)