  • 1. Data: 2011-07-04 20:43:52
    Temat: USB B do obudowy
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    Witam.

    Jestem zaskoczony, ale nie potrafie znaleźć zlacza USB B (duże
    kwadratowe) mocowanego do obudowy. Wszędzie lutowane. Ktoś może widział
    takie i podzieli się informacją gdzie widział?

  • 2. Data: 2011-07-04 21:14:56
    Temat: Re: USB B do obudowy
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    Sebastian Biały pisze:
    > Witam.
    >
    > Jestem zaskoczony, ale nie potrafie znaleźć zlacza USB B (duże
    > kwadratowe) mocowanego do obudowy. Wszędzie lutowane. Ktoś może widział
    > takie i podzieli się informacją gdzie widział?

    Np. w TME. http://www.tinyurl.pl?rKuGBVub
    W farnellu też, i w Elfie też.
    W Biedronce ani w Lidlu nie ma. Szkoda.

  • 3. Data: 2011-07-04 21:20:01
    Od: bratsiostry <n...@i...pl>

    bratsiostry pisze:

    > Np. w TME. http://www.tinyurl.pl?rKuGBVub
    > W farnellu też, i w Elfie też.
    > W Biedronce ani w Lidlu nie ma. Szkoda.

    Sorry link nie działa. Wejdż na www.tme.pl wpisz w "szukaju" usb b
    panel, a potem idź tym tropem.

  • 4. Data: 2011-07-04 21:40:05
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-07-04 23:14, bratsiostry wrote:

    > Np. w TME. http://www.tinyurl.pl?rKuGBVub

    *Żadne* z dostepnych tam złącz mi nie odpowiada. Głównie dlatego że
    połowa to lutowane a druga połowa ma wielkośc słoika lub trzeba wkręcać
    je w deskę 2cm. Trzecia połowa nie ma zdjęcia...

    > W farnellu też

    W farnellu też.

    > i w Elfie też.

    W Elfie też, co prawda mają mniejsze niż słoik, ale A.

    > W Biedronce ani w Lidlu nie ma. Szkoda.

    To że nie potrafie znaleźć to nie znaczy że nie szukam w oczywistych
    miejscach, sugeruje mniej złośliwości.

    Zależy mi na czymś małym, w rodzaju gniazdek montowancyh na śledziach do
    PC, tylko typu B.