  • 1. Data: 2011-07-05 00:38:42
    Temat: emulator malego procka
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    potrzebuje sie troche pouczyc programowac malych prockow (avr/pic) -
    czy jest cos takiego jak emulator na pc z debuggerem?

    Mozecie cos polecic? Najlepiej jako darmowe oprogramowanie.

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2011-07-05 00:54:41
    Temat: Re: emulator malego procka
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    Uzytkownik <a...@p...pl> napisal w wiadomosci
    > Czesc,
    > potrzebuje sie troche pouczyc programowac malych prockow (avr/pic) -
    > czy jest cos takiego jak emulator na pc z debuggerem?
    > Mozecie cos polecic? Najlepiej jako darmowe oprogramowanie.

    Jesli chodzi o AVR-y, to jest AVRStudio.
    Darmowe, tylko zarejestrowac sie trzeba.

    <http://www.atmel.com/microsite/avr_studio_5/default
    .asp?source=redirect>

  • 3. Data: 2011-07-05 05:47:00
    Od: Kawka <k...@w...xxx.pl>

    W dniu 2011-07-05 02:38, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > potrzebuje sie troche pouczyc programowac malych prockow (avr/pic) -
    > czy jest cos takiego jak emulator na pc z debuggerem?
    >
    > Mozecie cos polecic? Najlepiej jako darmowe oprogramowanie.

    Na PLC CoDeSys
    Andrzej

  • 4. Data: 2011-07-05 07:37:39
    Od: shg <s...@g...com>

    On Jul 5, 7:47 am, Kawka <k...@w...xxx.pl> wrote:
    > Na PLC CoDeSys
    > Andrzej

    A co to ma wspólnego z małymi prockami?

  • 5. Data: 2011-07-05 08:33:45
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    W dniu 05.07.2011 02:38, a...@p...pl pisze:
    > Czesc,
    >
    > potrzebuje sie troche pouczyc programowac malych prockow (avr/pic) -
    > czy jest cos takiego jak emulator na pc z debuggerem?
    >
    > Mozecie cos polecic? Najlepiej jako darmowe oprogramowanie.

    Polecam VMLAB
    http://www.amctools.com/vmlab.htm

    Oprócz procka można sobie zasymulować jego otoczenie (klawiatura,
    wyświetlacz LCD, proste obwody RC itp)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2011-07-05 16:25:41
    Od: Fox Mulder <r...@o...pl>

    W dniu 2011-07-05 10:33, Grzegorz Kurczyk pisze:

    > Polecam VMLAB
    > http://www.amctools.com/vmlab.htm
    >
    > Oprócz procka można sobie zasymulować jego otoczenie (klawiatura,
> [...]

    Podobnie działa Proteus.

    Pozdrawiam!

  • 7. Data: 2011-07-05 21:16:19
    Od: philips <p...@o...pl>

> [...]
    > czy jest cos takiego jak emulator na pc z debuggerem?
    >
    > Mozecie cos polecic? Najlepiej jako darmowe oprogramowanie.

    Dla PIC-a możesz zainstalować MPLAB-a ze strony Microchip-a. Jest tam
    debugger i emulator (nie mogę porównać zaawansowania, bo nie używam
    AVR-ów). Do tego możesz doinstalować kompilator C - C18 dla procesorów
    PIC18.

  • 8. Data: 2011-07-06 09:55:53
    Od: bobofrut <r...@g...com>

    On Jul 5, 5:25 pm, Fox Mulder
    <r...@o...pl> wrote:

    > Podobnie działa Proteus.
    >
    > Pozdrawiam!- Hide quoted text -

    Z tego co sie oriętuję to Proteus nie jest darmowy.

  • 9. Data: 2011-07-06 13:30:36
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > A co to ma wspólnego z małymi prockami?

    no jak to co, jak rozbierzesz CPU to tam w środku siedzi taki mały procek
    ;-)

    brat